מתנדב מגן דוד אדום-הצלה פ”ת רפאל אברהם נהרי ז”ל נהרג בתאונת דרכים

רפאל ז"ל, בן 34, נפגע אתמול (ג') באורח אנוש בתאונת דרכים כשרכב יחד עם אחיו על אופנוע בסמוך למושב בני עטרות, רפאל ז"ל פונה לבי"ח במצב אנוש שם לאחר מאמצי הרופאים נקבע מותו. אחיו אביחי, גם הוא מתנדב ותיק במד"א נפצע באורח בינוני.

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של רפאל אברהם נהרי ז”ל, מתנדב מגן דוד אדום-הצלה פתח תקווה. רפאל ז”ל, התגורר בהרצליה ובשנתיים האחרונות באלעד הצטרף למד”א לפני שנים רבות, היה חבר ביחידת האופנועים של מד”א והציל במהלך דרכו המקצועית את חייהם של מטופלים רבים. הוא הותיר אחריו אישה, תינוק כבן חודשיים, חמישה אחים ואחות. ההלוויה התקיימה היום (ד’) בשעה 15:00 בבית העלמין באלעד.

האחים המתנדבים- רפאל ואביחי נהרי. צילום: אילן חתוכה – צלמים


עידן שינה, פרמדיק מיחידת האופנועים של מד”א ספד לו:
“רפאל ז”ל היה חייכן ומקצוען, שהגיע ראשון לכל זירה. אזרחים רבים בישראל חייבים לו את חייהם – אותם הציל במהלך השנים. הוא היה מגיע עם האופנוע לכל אירוע, גם מחוץ לשעות ההתנדבות וגם לאחר שירד ממשמרת – ועשה הכל על מנת לעזור ולהציל חיים. יהי זכרו ברוך”.

ישראל גודלבסקי, יו”ר מגן דוד אדום – הצלה פתח תקווה, ספד: “קשה לי לדבר על רפאל בלשון עבר. איבדנו מתנדב יקר ואהוב שתמיד חייך לאנשי התחנה ולמטופלים והיה הראשון לעזור בשטח בכל קריאה. רפאל ז”ל תמיד פעל למען האחר וגם מחוץ לשעות ההתנדבות נהג לעזור לרבים. הוא היה בעל ידע מקצועי רב ושאף ללמוד יותר בכדי לתרום בצורה המיטבית במגוון יחידות ותפקידים. אנחנו עדיין לא מעכלים את הטרגדיה הקשה, זה אובדן גדול”.

חיים דורי, מנהל מרחב ירקון במד”א: “משפחת מגן דוד אדום איבדה דמות מקצועית ומיוחדת מאוד בתאונת דרכים קשה. רפאל ז”ל היה מתנדב בחסד, אשר פעל בכל כוחו, לילות כימים, על מנת להציל חיים ולעזור למטופליו. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים תנחומים גדולים”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x