מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מתנות שאי אפשר לטעות איתן!

היה זה מהטמה גנדי המפורסם שנתן לנו את המשפט כי “הדרך הטובה ביותר למצוא את עצמך היא לאבד את עצמך בשירות האחר”. בעולם המודרני המערבי קשה מאוד לאבד את עצמנו לחלוטין בנתינה, שכן אין לנו ברירה – אנחנו חייבים לעבוד ולהתפרנס, ולקיים את עצמנו. ועדיין, ישנן דרכים לתת, לעזור, לפרגן ולשמח את האחר. מתנות היא דרך מקסימה להראות אכפתיות ולהשקיע מחשבה בזולת.

בין אם זה קרוב משפחה או חבר קרוב, ובין אם זה קולגה בעבודה, לתת מתנה זה דבר מקרב, משהו שיוצר רגע אינטימי של חיבור והערכה, הדדיות וקרבה. לתת מתנה זה באמת מרגש, אבל לבחור מתנה זה יכול להיות מלחיץ. מה להביא? באיזה סכום? והאם הם בכלל יאהבו את המתנה הזו? ואולי בכלל כבר יש להם כזה?

בגלל השאלות הללו ועוד שאלות לגיטימיות אחרות החלטנו לתת לכם רשימה קצרה של כמה מתנות שבאמת קשה לפספס איתן!

המתנות שתמיד מצליחות:

  • ארוחה טובה – כל בני האדם צריכים לאכול, וכמעט כולם גם אוהבים לאכול בחוץ. ארוחה טובה במסעדה איכותית זה תמיד דבר נעים, וכאשר מזמינים אותנו לאכול בחוץ כמתנה, זה פינוק אדיר. כשאתם מזמינים מישהו למסעדה, אתם יכולים לדעת, פחות או יותר, את הסכום שתוציאוף ואם אתם רוצים מתנה גדולה מאוד פשוט תבחרו במסעדת יוקרה, אחרת לכו על מסעדה שאתם יודעים שהם אוהבים, או אוכל שאתם יודעים שהם אוהבים.
  • מסאג’ או טיפול – נכון, יש הרבה אנשים שלא אוהבים עיסויים, אבל בסופו של דבר כמעט כולם דווקא כן מתחברים לעיסוי זה או אחר, ואם אתם יכולים לתת מתנה שובר לעיסוי לבחירה, הרי שישנה רשימה אדירה של טיפולי גוף שאינם המסאג’ הקלאסי. בצורה זו מקבל המתנה יכול למצוא את הטיפול שהוא הכי מתחבר אליו, וליהנות ממתנה שגם תורמת לבריאות.
  • שוקולדים ובונבוניירות – האופנה של ימינו אומרת להיזהר משוקולד וסוכר, שלא בטעות נעלה איזה קילו או שניים, אבל האמת היא שאפילו אלו שנראה שהם נמנעים לגמרי ממתוקים לרוב מנשנשים שוקולדים בסתר. פרגנו סלסלת מתוקים מרשימה כמתנה, וכמעט תמיד היא תתקבל בחיוך גדול ושמח.

כשלא יודעים בכלל מה לתת?

בעידן קפיטליסטי בו לכולם יש גישה להכול, ואנשים מחליפים תחביבים ודיאטות כל שני וחמישי, מציאת המתנה הנכונה יכול להיות תהליך קשה כמו ספורט אתגרי. בעידן קפיטליסטי הפתרון יבוא בהתאם – בצורה של כרטיסי מתנה עם ערך כספי!

כרטיס מתנה דיגיטלי מבית Valuecard מאפשר לכם לתת לחברים, למשפחה ואפילו לעובדים שלכם מתנה שאינה מחייבת אתכם לשבור את הראש. במקום להחליט עבורם, תנו להם כרטיס עם סכום כסף עליו, שילכו ויקנו מה שהם רוצים עבור עצמם, ויודו לכם בדיעבד. פתרון אלגנטי, איכותי, ופשוט ליישום.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x