מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מתנפחים ליום הולדת איך בוחרים?

FREEPIK

אם גם השנה אתם שוברים את הראש לגבי אטרקציה מדליקה ליום ההולדת של ילדכם, תנו לנו לומר לכם מילה אחת בלבד שתסדר לכם הכל והיא  – מתנפחים! מתנפחים ליום הולדת הם האטרקציה שכל ילד בכל גיל יאהב, וכמובן גם חבריו ישמחו להוציא את כל האנרגיות שלהם בקפיצות ומשחקים עם המתנפחים המדליקים.

כיוון שיש כל כך הרבה סוגי מתנפחים שניתן להשכיר, כדאי קודם כל לדעת אילו סוגים יש ואילו הכי מומלצים ליום הולדת.

סוגי מתנפחים מומלצים

  • מתנפחי מכשולים – מדובר על מתנפחים ענקיים שנותנים הרבה יותר מרק קפיצות על גבי המתנפח, אלא גם מכשולים מאתגרים ומלהיבים במיוחד. אם ילדכם אוהב במיוחד את אתגר הנינג’ה, אין ספק כי הוא יתלהב ממתנפח בסגנון הזה הכולל את כל האתגרים והמשימות המפורסמות כמו הסטפר, גשר המטבעות וכמובן המגה קיר הגבוה.
  • מתנפחים עם מים – מתנפחים מומלצים במיוחד לימי הולדת שמתקיימים בימי הקיץ החמים. המתנפחים ישמשו את הילדים במסיבה לקפיצות וכיף בלתי נגמר, וכשהם משולבים עם מים הכיף הוא הרבה יותר גדול. מתנפחים כאלו כוללים מגוון מתקנים ייעודיים למצים כמו מזרקות, מגלשות מים ועוד.
  • כדורי בועה מדליקים – סוג נוסף של מתנפח אך שלא קופצים עליו, הינו מתנפח כדור בועה שמשגע את כולם ונותן אווירה מקפיצה ומצחיקה במיוחד. מדובר על כדור בועה ענק שאליו כל ילד נכנס כך שרק הרגליים שלו חשופות, וכך הוא יכול לרוץ ולהתחמק מילדים עם כדורי בועה אחרים. כשנופלים ומתגלגלים הדבר מפיל מצחוק וכיף במיוחד.
  • מתנפחים לכל הגילאים – סוג נוסף של מתנפחים הם כמובן המתנפחים הסטנדרטיים שכולם מכירים ואוהבים. כדאי לדעת כי ניתן למצוא מגוון ענק של ספקים המשכירים מתנפחים בגדלים וצורות שונות, כך שניתן להזמין מתנפחים ייעודיים לכל גיל ולכל מסיבת יום הולדת.

כך תבחרו מתנפחים לימי הולדת

כאמור, היצע המתנפחים הוא בלתי נגמר, אז כדי שתעשו את הבחירה הנכונה ביותר – הנה כמה טיפים לבחירת המתנפחים המתאימים לכם:

  • התאמה על פי מקום – מתנפחים הם דבר גדול שתופס שטח נכבד, ולכן חשוב להיערך לכך מראש ולבחור את המתנפחים המתאימים מבחינת גודל של המקום בו תתקיים המסיבה. אם מדובר על מתנפחים עם מים, חשוב לוודא כי יש בקרבת מקום נקודת מים שתספק את המים להפעלת המתנפחים.
  • השכרת מתנפחים עם מפעיל צמוד – יש אפשרות להשכיר מתנפחים לכמה שעות באופן עצמאי, כך שאתם תצטרכו לשנע ואף לנפח את המתנפח במקום בו המסיבה תתקיים. כדי לחסוך לכם את ההתעסקות הזו, מומלץ לבחור ספק שיאפשר לכם לשכור מתנפחים ליום הולדת יחד עם מפעיל צמוד שידאג לכל העניין התפעולי.
  • שילוב של אטרקציות נוספות – כדי להוסיף עניין למסיבה, מומלץ להוסיף אטרקציות נוספות יחד עם המתנפחים כמו השכרה של דוכני מזון מתוקים, עמדות של משקאות מרעננים או חמים על פי עונת מזג האוויר או אפילו הזמנה של מפעיל מקצועי שיעביר לכולם הפעלה כיפית ומיוחדת.

הדרך הטובה ביותר לבחור את המפעיל והספק האיכותי ביותר, היא באמצעות המלצות וחוות דעת קודמות של הורים אחרים שארגנו מסיבת יום הולדת לילדיהם. בפורטל קרמל נחכים לכם המון מפעילים איכותיים ומקצועיים, יחד עם המלצות מהימנות ומועילות של אנשים שנעזרו בשירותיהם וחזרו כדי לשתף בחוויה שהייתה להם. כדי לקבל מידע נוסף ולצפות בהמלצות היכנסו לאתר בקישור www.karamel.co.il ופשוט בחרו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x