ראש העיר רמי גרינברג, סמוך ל"נאות השרון" בעיר

נושמים לרווחה: כל דיירי “נאות השרון” נמצאו שליליים לנגיף קורונה

לאור התערבותו של ראש העיר רמי גרינברג, בוצעו בדיקות ל-200 החוסים בבית האבות "נאות השרון" בעיר. מהבדיקות, שבוצעו בשיתוף פעולה עם הנהלת בית האבות, עולה כי כל הקשישים נמצאו שליליים (בריאים), לרבות הקשישים ששוהים במחלקה בה עבד חולה הקורונה.

כזכור, בעקבות מקרה ההדבקות של אחד העובדים בבית האבות “נאות השרון”, ראש עיריית פ”ת, רמי גרינברג, יחד עם גורמי הרשות הרלוונטיים וצוות של פיקוד העורף, הגיעו בתחילת השבוע לבית האבות כדי לבודד את המקום. בנוסף, נוצר קשר באופן מיידי עם גורמי משרד הבריאות ומד”א אשר קיימו בדיקות יזומות לכל הדיירים.

ראש העיר רמי גרינברג “העובדה כי דיירי “נאות השרון” נמצאו שליליים, היא בהחלט בשורה טובה ומרגיעה. כפי שהיה עם פרוץ המשבר, עיריית פתח תקוה תמשיך ללוות את ביתי האבות ומקבצי הדיור בעיר ותיתן מענה לכל צורך שידרש. אוכלוסיית בני הגיל השלישי נמצאת בראש סדר העדיפויות של הרשות, בפרט בעת הזו, ואנחנו נוקטים במגוון של פעולות כדי להבטיח את שלומם וביטחונם. בין היתר דאגנו להקים מוקד גמלאים אשר מרכז את הפניות והצרכים שעולים ומוודא את המשך הטיפול באגפי העירייה השונים. הקמנו מערך חלוקת חבילות מזון מהגדולים בישראל, המאפשר, בעזרת מתנדבים, 2400 ערכות מזון מצונן ביום, המגיעות בין היתר גם לבתי הקשישים וגם למקבצי דיור של עולים מבוגרים. בנוסף אנו מבצעים שינוע של תרופות על פי הצורך. אנחנו עושים את הכל כדי שאוכלוסייה זו תישאר בביתה ולא תסכן את עצמה ביציאה למרחב הציבורי. רק לאחרונה הקמנו פרוייקט ייחודי אשר במסגרתו עובדי העירייה יאמצו קשישים בסיכון מירבי ועוד יוזמות נוספות רבות.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x