צילום: גבי בוטיל

נחנך מקווה ‘מעיין חיים’ בשכונת הדר גנים

המועצה הדתית חנכה את פתיחתו של מקווה חדש ומפואר בשכונת הדר גנים בעיר. מקווה "מעיין חיים" עם נגישות מלאה וטבילה לכל הדעות כולל שיטת חב"ד. ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב "אנו לא עוצרים כאן, נמשיך לפעול לבניית ושידרוג מקוואות נוספים בעיר"

במעמד רב העיר הרב מיכה הלוי, ראש העיר פ”ת מר רמי גרינברג, מ”מ ראש העיר הרב אליהו גינת, הרב אברהם סבג סגן יו”ר המועצה הדתית, עופר אברהם מנכ”ל המועצה הדתית וחברות וועדת המקוואות במועצה הדתית התקיימה ביום חמישי האחרון חנוכת מקווה חדש ומפואר “מעיין חיים” בשכונת הדר גנים.

המקווה החדש והמפואר ברחוב מנחם בגין פינת רחוב חזן בשכונת הדר גנים בעיר. המקווה עם נגישות מלאה בהתאם לתקן חוק הנגישות וחניה פרטית לבאי המקום והוא נבנה בסיוע עיריית פתח תקווה ומשרד השיכון. במקווה הותקנה מערכת חדשנית של חברת ‘מקווה-טק’ על מנת להבטיח ניקיון יסודי וטיהור של מי המקווה מחיידקים, נגיפים ובקטריות, המאפשרת טבילה ללא חשש מנגיף הקורונה. במקום גם מקווה כלים נגיש שיהיה פתוח מידי יום עד כחצי שעה לפני שקיעת החמה. לאור מגבלות הקורונה יש לקבוע תור מראש במקווה.

ראש העיר רמי גרינברג “פתיחת המקווה החדש הוא אירוע חשוב ומרגש ואנו מקיימים אותו בהתאם למגבלות הקורונה, באופן צנוע ומצומצם. אנו ממשיכים לקדם פרויקטים נוספים כמו הקמת מקווה נוסף באזור נווה דקלים ומקווה באזור פסגת הדר שייתן מענה לתושבים ולתושבות המתגוררים באזורים אלה. נמשיך לפעול במלוא המרץ לטובת כל תושבי ותושבות העיר!”.

ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב הודה לראש העיר רמי גרינברג על הסיוע של העירייה בבניית המקווה, למשרד השיכון, למנכ”ל המועצה הדתית עופר אברהם, מנהלת מחלקת המקוואות הגב’ שושי יוסף, חברות וועדת המקוואות במועצה, לבלניות העוסקות יום יום בעבודת הקודש של טהרת המשפחה. יוסופוב הוסיף “אנו לא עוצרים כאן, בימים אלו אנו עובדים על תוכנית כוללת לשידרוג מקוואות נוספים בעיר ובניית חדשים במקומות הנדרשים, נמשיך להנגיש את שירותי הדת לכל תושבי ותושבות העיר”

יו”ר וועדת המקוואות הדס קופר שלוסברג “אני רוצה להודות ליושב ראש המועצה הדתית ומנכ”ל המועצה על עבודתם הפורייה והבנת הצרכים באזור זה. תודה גם לראש העיר על שיתוף הפעולה התמידי, הבנת הצרכים והעזרה בכל מה שצריך. וכמובן להודות לאלו העוסקות בעבודת הקודש הבלניות היקרות”

המועצה הדתית משיקה מקווה חדש ומפואר – ‘מעיין חיים’

ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב
צילום: גבי בוטיל
צילום: גבי בוטיל
צילום: גבי בוטיל

 

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x