מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

ניקוי שטיחים, ספות וריפודים עם חברת ניקיון

צילום: יחצ

ניקוי שטיחים, ספות וריפודים מבד או עור, הינה פעולת ניקיון הכרחית הנכללת במסגרת פעולות הניקוי והתחזוקה השגרתיות המיושמות על ידיכם בסביבת מגוריכם. פעולת ניקוי ספות זו מיושמת באמצעות מכשירים שונים לשאיבת אבק מהמשטח המיועד לניקוי (שטיח, ספה או מערכת ישיבה מרופדת) ובאמצעות תכשירי ניקוי ייעודיים אותם תוכלו לרכוש בכל חנות “עשה זאת בעצמך”.

צילום: יחצ

יחד עם זאת, גם עבור אלו מביניכם המקפידים על ניקוי שוטף של מערכות הישיבה המרופדות, השטיחים והספות בסביבת המגורים, אנו ממליצים להסתייע בשירותי של חברה לניקוי ספות, שטיחים וריפודים וזאת לצרכי שמירה מקסימאלית על איכויות המוצר ולצרכי ניקוי יסודי והסרת לכלוך נוקשה או כתמים שאינם ניתנים להסרה באמצעים אחרים המיושמים על ידיכם.

את השטיחים, הספות ומוצרי הריהוט המרופדים השונים המוחזקים על ידיכם, אנו ממליצים לכם לשלוח לניקוי מקצועי מטעמה של חברת ניקיון העוסקות ומתמחה בניקוי משטחים אלו, וזאת אחת לשנה- שנתיים או בהתאם למצבו התחזוקתי של השטיח, הספה או המערכת המרופדת.

צילום: יח”צ

מהם היתרונות הנלווים לניקוי מקצועי של שטיחים, ספות וריפודים?

ניקוי שטיחים, ספות וריפודים שונים באמצעות חברות ניקוי העוסקות ומתמחות בכך, הינה פעולה מקצועית ויסודית המאפשרת לכם ליהנות מפתרונות התחזוקה והניקוי האופטימאליות ביותר של כל סוגי השטיחים, הספות והריפודים. ברוב המקרים, חברות הניקוי המקצועיות והמובילות בתחום, מסוגלות להעמיד לרשותכם פתרונות מעשיים לצרכי ניקוי כתמים וסימני לכלוך נוקשים אשר אינם ניתנים להסרה באמצעות תכשירי ניקוי רגילים ו/או באמצעות פעולות ניקוי שגרתיות המיושמות על ידיכם ברמה השוטפת.

כמו כן, חברה המתמחה בתחום תיקון שטיחים וריפודים מאפשרת לכם ליהנות מפתרונות תיקון לכל קרע בשטיח או פרימת הבד בספה ולכן פעולת הניקוי מאפשרת לכם ליהנות גם מפתרונות ניקוי אופטימאליים וגם בפתרונות תיקון השטיח או הספה במידת הצורך.

ניקוי שטיחים, ספות וריפודים שונים על ידי חברות ניקוי המתמחות בנושא, הינה פעולה מקצועית המיושמת בהתאם לסוג השטיח (שטיחי צמר, שטיחים פרסיים, שטיחים אפגניים, שטיחי שאגי וכדומה) ובהתאם לסוג הריפוד העוטף את מערכות הישיבה או הספות (ריפוד בד/עור על כל סוגיו). כמו כן, פעולת הניקוי מיושמת בהתאם למצבו התחזוקתי של השטיח/ספה ובהתאם להיקף וסוג הכתמים וסימני הלכלוך הנוקשה המופיעים על פני המשטח.

משירותיה של חברת ניקוי מקצועית המתמחה בניקוי שטיחים, ריפודים וספות, תוכלו ליהנות גם במתוכנת שירות עד בית הלקוח וגם במתכונת שירות במפעלי החברה במסגרתו עומדת לרשותכם האפשרות לכך שנציגי החברה יגיעו לביתכם, ייטלו את הפריטים הנדרשים לניקוי וישיבו אותם לביתכם לאחר מספר ימים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x