נעצר חשוד בריסוס גרפיטי של צלב קרס על בית כנסת “מקדש משה” בפ”ת

ריסוס גרפיטי של צלב קרס ואותיות ss בפתח תקווה משטרת ישראל עצרה גבר בן 36 בחשד לריסוס גרפיטי בבית כנסת ובסניפי משרד הבריאות וביטוח לאומי בעיר. החשוד תקף את השוטרים במברגה

בשעת מעצרו ניסה לתקוף את השוטרים במברגה כשהיא מופעלת. משטרת ישראל מגנה אלימות מכל סוג ובפרט זו המופנית כלפי שוטרים שעוסקים בביצוע תפקידם ובשמירה על מרקם חיים תקין בעיר.

כפי דווח כאן ב’פתח תקוואי’ אתמול התקבלה במשטרה תלונה על כתובת גרפיטי של צלב קרס ואותיות ss שרוססו על קיר חיצוני של בית כנסת “מקדש משה” ברחוב אחד העם בפ”ת. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במהלכה התברר כי במהלך אותו לילה רוססו 2 כתובות גרפיטי נוספות, אחת באותו רחוב בסניף של משרד הבריאות והשנייה בסניף של ביטוח לאומי ברח’ רוטשילד בעיר.

בחקירה מאומצת ותוך שעות ספורות, הצליחו חוקרי המשטרה לזהות את החשוד בשלושת המעשים ואתמול אחה”צ הגיעו לביתו כדי להביאו לתחנת המשטרה לחקירה.

בהמשך, החשוד סירב לפתוח לשוטרים את הדלת ובמהלך הניסיון לעצור אותו, ניסה לתקוף במברגה מופעלת את אחד השוטרים. רק לאחר שימוש בטייזר נעצר החשוד, בן 36 תושב העיר והיום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ”ש השלום בפ”ת.

החקירה נמשכת.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אנה
5 years ago

איזה דרעק. תקף שוטרים במברגה לא טעונה.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x