צילום: עיריית פתח תקווה

נערכים לסבב הבא: עיריית פ”ת מאיצה הקמת שני מקלטים חדשים

ראש העיר רמי גרינברג הורה לאגף מבני ציבור להאיץ את העבודות שמתקיימות בימים אלו להקמת שני מקלטים ברחוב נקאש 14 וברחוב החרוב 40.

האצת עבודת המקלטים החדשים היא בנוסף ל-14 המיגוניות שהוצבו בחודשים האחרונים במוסדות חינוך וותיקים בעלות של עשרות מיליוני שקלים. כמו כן, בחודשים האחרונים החלה העירייה בבניית תכנית לפריסת מיגוניות בכל רחבי העיר ובעיקר באזורים הוותיקים וכן להעביר את המוקד העירוני למבנה ממוגן כדי לתת מענה לתושבים גם בעת אזעקה.

המקלטים ברח’ חרוב ונקאש ישמשו בזמני שיגרה כמרכזי נוער ועלות הקמתם נאמדת בכ-4 מיליון ₪ בסה”כ. המבנים יתפרסו על פני 200 מ”ר כל אחד ויכילו מטבחון, שירותים, חדרי פעילות ועוד. בסמוך למקלט ברח’ החרוב יתבצעו גם עבודות פיתוח הכוללות תוספת של מקומות חניה ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג “עם כניסתי לתפקיד פעלתי לתקצוב וקידום פרוייקטים רבים בתחום ההתגוננות לאחר שנים שהנושא הוזנח. בהמשך לכך אני יכול לומר בפה מלא כי כיום העיר פתח תקוה, היא מבין ערי המרכז הוותיקות שבה קיימת ההיערכות הטובה ביותר בחרום. אנחנו תמיד עם האצבע על הדופק בנושא זה והתקופה האחרונה מוכיחה כי גם כאשר התגלו ליקויים, פעלנו מהר לתקנם בצורה הטובה ביותר.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x