צילום: עיריית פ"ת

נערכים לקיץ: הוועדה לשלום הילד בעיריית פ”ת התכנסה

ביום שלישי השבוע התכנסה הישיבה של הוועדה לשלום הילד, בראשותו של המשנה לרה"ע רפי דהן על מנת להיערך לקיץ הלא שגרתי העומד לפתחנו.

הוועדה לשלום הילד מאגדת את כלל היחידות הפועלות למען שלום הילד ורווחתו, כגון: רווחה, חינוך, שפ”ח, נוער בסיכון, אגף חברה ונוער, האגף לטיפול בפרט, עיר ללא אלימות, ספורט, אירועים, ארגונים ועמותות ועוד. במסגרת פעילות הוועדה מתכנן יו”ר הוועדה דהן לדאוג לכלל ההיבטים הקשורים לרווחתם של הילדים ובני הנוער, בכלל התחומים הרלוונטיים, אך כעת לאור הנסיבות והתפשטות נגיף הקורונה, התרכזה הוועדה בתכנון קיץ 2020 שיהיה קיץ שונה, ללא קייטנות, ללא סמינרים של תנועות הנוער, ללא מחנות קיץ, טיולים וכו. בקיץ הקרוב יתקיימו פעילויות הפגה של המנהיגות הצעירה ושל בני הנוער שיפעילו את הילדים הצעירים. יתקיימו אירועי ספורט, תחרויות, פעולות הפגתיות, יפתחו מרכזי הנוער ומגרשי הספורט עד לשעות הערב המאוחרות וכדומה.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג “היחידות והאגפים נדרשו להעלות אפשרויות לבילוי מהנה במסגרת האפשר ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. אנו נכין תכנית פעילות והפעלות לילדים ולבני הנוער, ונקיים בין היתר הפעלות ותחרויות ספורט, פעולות הפגה והרצאות, וכמובן נפתח את מרכזי הנוער עד לשעות הלילה וגם את מגרשי הספורט. נעשה כל שניתן על מנת שהקיץ הלא שגרתי יהיה מהנה ובטוח. בתוך כך אני מבקש מכולם להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה”.

המשנה לרה”ע רפי דהן “דווקא בעת הזו מצאנו כי קיימת חשיבות רבה לפעילות הוועדה אשר נדרשה לאתר פתרונות לילדים ולבני הנוער על מנת שיעבירו את הקיץ בבטחה ובשלום, תוך מתן תכנים עשירים והפגתיים באמצעות המנהיגות הצעירה ואנשי מקצוע ונספק גם מענה רגשי במידת הצורך. זה לא יהיה קיץ רגיל אבל אנו נעשה כל מאמץ על מנת שהילדים ובני הנוער יבלו ויעברו את הקיץ בשלום ובהנאה”.

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x