נפגשים שוב: הרב אליהו גינת חוזר לנהל את ‘מפגשים’ ומחזיר את השם המקורי

מחזירים עטרה ליושנה: בישיבת הנהלה ראשונה שהתקיימה במתנ"ס רמת ורבר נבחר הרב אליהו גינת פה אחד ליו"ר. הוחלט לבטל את השם 'מפגשים' ולחזור לשם 'מקפת'. כל הפרטים

(יו”ר מקפת, הרב אליהו גינת)

אמש (ג’) התכנסה הנהלת מקפת (מפגשים) לקבלת החלטות חשובות לגבי השינויים הצפויים. פתח את הישיבה יושב ראש הנהלת מקפת מפגשים, הרב אליהו גינת שמונה פה אחד ליו”ר.

הרב גינת, שיבח את המנהלת לאה כץ וביקש שוב פעם, כמו בפעמים קודמות, האם לאה מוכנה להישאר ולהיות מנכ”לית מקפת, למרות ההודעה הלא אחראית של חברת המתנסים על נטישת מקפת ותושבי פתח תקווה.

לאה אמרה שהיא קשורה לחברת המתנסים ומשם כך אין באפשרותה להיות מנהלת מקפת, ללא חברת המתנסים, היות וחברת המתנסים החליטה לעזוב את מקפת. לכן  בלית ברירה בצער רב ביקשה לאה לעזוב יחד עם חברת המתנסים. נכון לעכשיו היא יצאה לחופשה עד להודעה חדשה.

על מנת להצעיד את מקפת קדימה ולהסיר את חוסר הוודאות שנוצר החליטה הנהלת מקפת, פה אחד, להעביר את סמכויות המנכ”ל לגלית זכאי הסמנכ”לית.

לידי ‘פתח תקוואי’ הגיעה הודעה ששיגר הרב גינת לעובדי ‘מקפת’ בעקבות השמועות השונות סביב הודעת החברה למתנסים. “בהנחיית ראש העיר אנחנו ממשיכים קדימה, במלוא המרץ, כל אחד במקומו ובתפקידו. הארגון חשוב לנו ולא ניתן לפגוע בו, או בשרות המצוין לתושבים. יש לנו עובדים מעולים, עם מוטיבציה ויכולות גבוהות. עובד מרוצה נותן שרות טוב יותר לתושבים – וזו המשימה מעכשיו.”

כתב הרב גינת והוסיף “אתמול התכנסה הנהלת מקפ”ת, לישיבה דחופה. מהיום כל סמכויות המנכ”ל עוברות לגלית. הוראות מקבלים אך ורק ממנה והיא מוסמכת לקבל החלטות ולחתום.  אנחנו מודים ללאה כץ על שירותה המסור ומאחלים לה, הצלחה רבה בהמשך דרכה. אני זמין לכם בכל נושא ועניין.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x