נפתחה שנת הלימודים בגני מעיין החינוך בפתח תקווה

רשת מעיין החינוך בפ"ת פתחה אתמול את שנת הלימודים ב 60 גנים הפרוסים ברחבי העיר, מתוכם 10 גנים לילדי החינוך המיוחד

שנת הלימודים תשפ”ב נפתחה אתמול (ד’, 1.9) ברשת גני מעיין החינוך בפתח תקווה ב 60 גנים ברחבי העיר, מתוכם 10 ‘גני מפתח’ לילדי החינוך המיוחד.

בגני הילדים של הרשת בפ”ת, לומדים השנה סה”כ 1910 ילדי הגיל הרך. בהתאם להנחיות משרד החינוך והבריאות, ילדי הגנים קיבלו ערכות בדיקה מהירות בטרם נפתחה שנת הלימודים.

כמידי שנה בטרם נפתחה שנת הלימודים נערכה הדרכה מיוחדת לכלל הגננות בה הן קיבלו תיקיה מושקעת ובה אוגדן לניהול העבודה השוטפת בגן , חוברת נהלים מפורטת, חוזרי מנכ”ל והרבה הפתעות לילדים המתוקים.

ילדי גני מעיין החינוך התורני מקבלים יותר

לרשת גני הילדים של מעיין החינוך התורני בפתח תקווה קיים ‘מרכז מדעי’ בשכונת אם המושבות אשר אותו פוקדים כל גני רשת מעיין החינוך התורני בגילאי 4-5 – כחלק מתהליך משלים של למידה מעשית וחוויתית של לימוד המדעים. המרכז מאובזר במיטב הציוד הטכנולוגי המתקדם ובחומרי העשרה ולמידה מגוונים ומרתקים הכוללים תחנת צפייה, תחנת שמע וסיפור ותחנת התנסות ומשחק.

כמו כן, ילדי גני מעיין החינוך נהנים מפעילות מיוחדת במרכז מוזיקלי – קונסרבטוריון לצעירים ומרכז ג’מבורי וסנוזלן.

גב’ רות אזולאי, מנהלת גני מעיין החינוך התורני פ”ת: “אני מברכת את המשפחות והילדים בפתיחת שנת הלימודים ומאחלת לכולם המשך שנת לימודים פוריה ומהנה, אני רוצה גם להודות לראש העיר רמי גרינברג על שיתוף הפעולה המלא על שדרוג גני הילדים ודאגתו לחינוך ילדי העיר.”

חדוה יודקביץ’ מנהלת ‘גני מפתח’ (חינוך מיוחד) ” פתחנו את שנת הלימודים עם גידול של 20 תלמידים בגני החנ”מ. פתחנו גן נוסף ואנו ממשיכים לתת מענה מקצועי וחם לילדים המיוחדים. תודה מיוחדת למר עמוס תמם מנהל אגף חנ”מ בעיריית פ”ת על עבודה מקצועית משותפת ויעילה”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x