נציגי הנהגת הורי ביה”ס עמיטל הסירו התנגדותם מפרויקט הרחבת בית הספר וקיבלו את מתווה ראש העיר

אתמול (א') התקיימה פגישה בין נציגי ההורים לראש העיר ובה הושגו הבנות בין הצדדים ומכתב הבנות נחתם

פרויקט ההרחבה של בית הספר עמיטל מתקדם: אתמול (א’) קיימו ראש העיר ונציגי הנהגת ההורים בביה”ס פגישה ובה הושגו הבנות שבגינן ההורים מסירים את התנגדותם לקידום הפרויקט.

בין ההסכמות שהתקבלו, ניתן למנות בנייה שתתחיל בימים הקרובים של שתי קומות בנות 600 מ”ר (כל אחת) על עמודים. בקומות אלו ייבנו 6 כיתות ו-4 חדרי ספח בהתאם לאישור משרד החינוך, אשר ישמשו את בית הספר.

כמו כן, הוסכם על בחינת חלופות שונות לצמצום שטח הגידור מתוך חצר בית הספר, והקטנת השטח הנדרש לצורך הבנייה, לרבות הוספת שטחים חלופיים לחצר בית הספר באופן שישמור על שטח החצר הקיימת כיום, ערב הבניה. בנוסף, הבטיח ראש העיר כי יעמיד לרשות בית הספר את כל הנדרש לצורך הבטחת שלומם וביטחונם של התלמידים בזמן הבניה.

בנוגע לסניף תנועת הנוער עזרא, ראש העיר עדכן את ההורים כי ייבחנו חלופות אחרות להקמת סניף עזרא בשכונה, וככל שתימצא חלופה אלטרנטיבית טובה ונכונה יותר עבור תנועת עזרא תפעל העירייה ליישומה. כמו כן, גודל החצר כיום לא תקטן לאחר הבנייה בכל קונסטלציה שתהיה.

כזכור, הפרויקט המדובר הינו הרחבה של אגף נוסף בבית הספר אשר יכיל 10 כיתות בסה”כ וקומה לטובת פעילות תנועת הנוער עזרא, שכיום חניכיו נאלצים להעביר את זמנם במבנים זמניים וארעיים שאינם מותאמים לפעילות תנועת נוער.

ראש העיר, רמי גרינברג: “אני שמח שההורים שהגיעו היום, הסכימו לשמוע ולהקשיב וע”י שיח מכבד הגענו להבנות שטובות לכל הצדדים. נמשיך לקדם את הפרויקט לטובת התושבים וילדיהם, תוך פגיעה מינימלית בשגרת חייהם”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x