נקבעו מזוזות במשרדי המועצה הדתית המחודשים ונחנכה מחלקת הנישואין המורחבת והנגישה

לאחר סיום חידוש משרדי המועצה הדתית ברחוב חובבי ציון במרכז העיר, נקבעו מזוזות במשרדי המועצה הדתית המחודשים ונחנכה מחלקת הנישואין המורחבת והנגישה.
באירוע השתתפו ראש העיר – עו”ד רמי גרינברג, הרב הראשי לפ”ת – הרה”ג מיכה הלוי שליט”א, רב השכונות- הרה”ג משה פינטו שליט”א, ראש המועצה הדתית, פלטיאל איזנטל, מנכ”ל המועצה הדתית, עופר אברהם, חבר מועצת העיר – הרב ישראל פרידמן, רבני ועובדי המועצה הדתית המסורים אשר דואגים למתן שירותי דת לרווחת תושבי העיר.

לפני כחודש, שבה המועצה הדתית פ”ת למשרדים המחודשים, במקום משכנה הוותיק ברחוב חובבי ציון 37 בעיר, לאחר ששריפה גדולה השביתה את הבניין כולו ואילצה להעביר את השירות  למשרדים זמניים באופן חלקי.

כאמור, בשעה טובה חודשו ושופצו המשרדים הקודמים וכעת הם נחנכו באירוע קביעת מזוזה מרגש. במשרדים המחודשים, ניתן דגש מיוחד למחלקת הנישואין. עד היום פעלה המחלקה בתוך משרדי המועצה הדתית ומעתה היא פועלת באופן נגיש, במשרדים מרווחים הנמצאים בכניסה לבניין ברחוב חובבי ציון, לרווחת  הזוגות הבאים להירשם לנישואין. את המזוזה בכניסה למחלקת הנישואין החדשה, קבעו הרב הראשי וראש העיר.

את האירוע הנחה בטוב טעם, מנהל מחלקת הכשרות ינון פרסיק. ראשון הדוברים הרה”ג משה פינטו שליט”א שהדגיש בדבריו כי הלב של העיר נמצא במועצה הדתית “מכאן מתחילה טהרת המשפחה. הכשרות. הממונה על המועצה הדתית פלטיאל איזנטל, והמנכ”ל עופר אברהם פועלים רבות יחד עם עובדי המועצה כדי לשפר ולייעל כמה שיותר את שירותי הדת בעיר. ב”ה עכשיו השקיעו במחלקת נישואין חדשה לזוגות שמגיעים להירשם לנישואין זהו צעד חשוב לקבל בסבר פנים יפות ובסביבה מכבדת, יש כאלה שזה המפגש הראשון להם עם היהדות”

הרב הראשי, הגאון הרב מיכה הלוי אמר בדבריו “נוי זו התאמה ויופי זה מראה חיצוני. דירה נאה, המתאימה ותואמת בין עולמנו הפנימי והרוחני לבין מעשינו מחבר את הדעת אל המעשים, זכינו בזכות הנהלת המועצה הדתית למבנה נאה אשר ירחיב את דעתנו לעשות מעשים מקדשי שם שמים והארת פנים אל על הבא בשערינו”

ראש העיר, רמי גרינברג “אני מברך את עובדי המועצה הדתית שבמשרדים החדשים תמשיכו לקדש שם שמים ולתת את השירות הטוב ביותר בנושא הדת, אם זה כשרות, נישואין מקוואות ועוד לתושבי העיר. העבודה שלכם חשובה והיא לפעמים גם סביב השעון. ואנחנו בעיריית פתח תקווה נהיה לכם לעזר בכל מה שצריך”.

הממונה על המועצה הדתית, מר פלטיאל איזנטל אמר בדבריו:  “אנחנו בוחנים את עצמנו כל הזמן בכדי לראות איך לשפר עוד את שירותי הדת לתושבי העיר. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו שהאווירה במקוואות תהיה נינוחה, מאירת פנים ואדיבה. כמו כן, אנחנו פועלים כדי לטפל מידית בכל ליקוי ומשפרים את הנראות של המקוואות הישנים. בעז”ה, בנוסף למקווה החדש שנבנה עתה בהדר גנים אנו נפעל להקמת מקוואות נוספים בהתאם לנדרש.  כמו כן אנו משפרים ומשקיעים רבות בקו העירוב. לאחר השריפה הגדולה נאלצנו לחדש את המקום על ידי כלים נאים שירחיבו את דעת העובדים והעושים במלאכה. במשרדינו המחודשים שמנו דגש מיוחד על מחלקת הנישואין שהיא למעשה מהווה את המפגש העיקרי של הקהל המגוון עם המועצה הדתית. שיהיה מכובד, נגיש, נח לבאים והכי חשוב שירות אישי סבלני, מסייע ופותר בעיות אם ישנן”

מנכ”ל המועצה הדתית, עופר אברהם “אנו רואים בראש ובראשונה את תושבי העיר להם אנו מעניקים שירות, כולי תקווה כי המשרדים המחודשים והמזמינים יסייעו לנו להמשיך ולשפר את השירות למען תושבי העיר, אנו בשאיפה תמיד לשפר עוד את השירות, שיהיה יותר אדיב ויותר סבלני בבחינת דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום. אני מודה לכל מנהלי המחלקות ולעובדים המסורים אשר עושים מאמצים רבים לקדש שם שמים בעבודתם. אנחנו מזמינים את תושבי העיר הצעירים לבוא ולהירשם לנישואין במחלקת הנישואין המחודשת שלנו עם הצוות המיוחד ומדריכות הכלות המסורות, כל אלה חודשו למענכם”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x