נשות “אברכים עובדים” בפתח תקווה השתתפו באירוע הוקרה מיוחד

עשרות נשים מפתח תקוה השתתפו באירוע הוקרה ראשון מסוגו ושמעו דברי חיזוק ממייסד רשת הכוללים "אחוות תורה", הגר"ד לייבל שליט"א

עשרות נשים מפתח תקוה השתתפו בשבוע שעבר באירוע מיוחד שהופק על ידי רשת הכוללים “אחוות תורה” באחוזת וגשל בבני ברק, כאות הוקרה והערכה על הקרבתן ומסירותן.

האירוע נפתח בהצגת הפעילות של רשת הכוללים, בשילוב עדויות מצולמות של מספר אברכים ונשותיהם שסיפרו על המהפך שחוו בביתם מאז הצטרפו לקהילת ‘אחוות תורה’.

מייסד רשת הכוללים ‘אחוות תורה’, הגאון רבי דוד לייבל שליט”א, פתח בדברי הוקרה והערכה לנשות האברכים על שדואגות לדרבן את בעליהן ללכת ללמוד אחרי יום עבודה ארוך, מחזקות ומעודדות. בדבריו הדגיש כי בשל האתגרים הרוחניים העומדים לפתחנו בדור הזה, בלתי אפשרי להיות “יהודי שמור” ללא חיבור אמיתי לגמרא.

“כולל אחוות תורה הוא תעודת הביטוח שלכן”, אמר הגר”ד לייבל לנשות האברכים. “החיבור שלהם לגמרא מדי יום, אחרי יום עבודה ארוך, הוא הערובה לשמירה על הבית היהודי באווירה תורנית.

נשות האברכים נחשפו לסיפורן של נשות אברכים-עובדים נוספים, שמעו על קשיים בדרך ועל עוגנים של כוח, על דילמות, מחשבות והרהורים.

האירוע המיוחד שהיה גדוש בתוכן והשראה, שזור בהומור והנאה, משולב בתפריט מגוון ועשיר בליווי מוזיקה וקטעי שיר, הותיר רושם עז בקרב המשתתפות.

העיר פתח תקוה היא מהחלוצות והייתה בין הערים הראשונות בפתיחת כוללים לאברכים עובדים. נכון להיום פועלים שני סניפים במרכז העיר ובזמן הקרוב יש כוונה להרחיב את הפעילות ולפתוח מוקדים נוספים.
 


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x