נתפס מרסס גרפיטי בשעת מעשה

כידוע, בעיר נפרשו עשרות מצלמות המספקות תמונת אמת מן השטח ומצלמות את המרחבים הציבוריים והנעשה בהם.

כחלק ממדיניות העירייה לטיפוח פני העיר, ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הנחה את אגף הביטחון בעירייה לפעול ביד קשה כנגד משחיתי הרכוש ולתגבר מעקבים למיגור תופעת ריסוס הגרפיטי. בתוך כך, במהלך סיור של השיטור העירוני נתפס אמש (8.6), בשעת מעשה, אדם שריסס גרפיטי ברחוב היסמין בעיר. העבריין קיבל קנס על סך 750 ש”ח וכן תוגש נגדו תביעה על גרימת נזק לרכוש ציבורי.

כידוע, בעיר נפרשו עשרות מצלמות המספקות תמונת אמת מן השטח ומצלמות את המרחבים הציבוריים והנעשה בהם. בנוסף, ברחבי העיר מסיירים צוותים של השיטור העירוני, סיירי הביטחון והקב”טים אשר מגיעים במהירות לכל מקום עפ”י קריאה של המוקד או של המשל”ט בו יושבים מוקדנים הצופים על המתרחש בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג “אנחנו עושים כל שניתן כדי לטפח את חזות העיר ולשמור על ניקיונה. על אף המאמצים הרבים, לצערי ישנם בני נוער ומבוגרים המרשים לעצמם להשחית רכוש ציבורי, אם באמצעות גרימת נזק לספסלים, גינות ושירותים ציבוריים ואם באמצעות ציורי גרפיטי על מבנים. אנו ננקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כלפי כל מי שישחית או יפגע ברכוש ציבורי. צוותים שלנו מסיירים בשטח וגם פרישת המצלמות מקלה עלינו לתפוס את העבריינים ולמצות איתם את הדין. אני מודה לגורמי השיטור העירוני ולאגף הביטחון על הפעילות המוצלחת אשר תחזיר את ההרתעה בנושא זה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x