נתפס צעיר החשוד בהשחתת רכוש ציבורי בפתח תקווה

כחלק ממדיניות העירייה לטיפוח פני העיר, הנחה ראש העיר רמי גרינברג, את אגף הביטחון בעירייה לפעול ביד קשה כנגד משחיתי הרכוש ולתגבר מעקבים למיגור תופעת ריסוס הגרפיטי.

בשכונת אם המושבות לאחר תקופה ארוכה בה תושבים התלוננו על ציורי גרפיטי שונים ברחבי השכונה המשחיתים את רכוש הציבור, הנחה ראש העיר לתגבר את הסיורים בשכונה ולאתר את הגורם המבצע.  פעולות שונות שננקטו ע”י השיטור העירוני ואגף הביטחון הביאו לאיתור הבחור החשוד בציורי גרפיטי על גדרות בתי ספר, מתקנים ציבוריים, מתקני שעשועים בגינות, מתקני מיחזור ועוד. כנגד החשוד הוגשה תלונה במשטרה והנושא ייחקר.

ראש העיר רמי גרינברג “במשך תקופה ארוכה התלוננו תושבים בשכונת אם המושבות כי רכוש ציבורי מושחת באמצעות ציורי גרפיטי המצוירים על מתקנים ציבוריים שונים. גרפיטי שמצויר ללא אישור הרשות – אסור בתכלית האיסור, והוא בגדר השחתת רכוש ציבורי. אנו ננקוט במלוא האמצעים כנגד כל גורם שינהג ברכוש ציבורי כאילו הוא רכושו הפרטי ולא נתפשר על אכיפת הסדר במרחב הציבורי “.

כידוע, בעיר נפרשו עשרות מצלמות המספקות תמונת אמת מן השטח ומצלמות את המרחבים הציבוריים והנעשה בהם. בנוסף, ברחבי העיר מסיירים צוותים של השיטור העירוני, סיירי הביטחון והקב”טים אשר מגיעים במהירות לכל מקום עפ”י קריאה של המוקד או של המשל”ט בו יושבים מוקדנים הצופים על המתרחש בעיר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x