סא”ל עמנואל מורנו ז”ל יונצח בפ”ת

בהמשך לפעילות הרבה שהעירייה מקדמת לעידוד בני הנוער לשירות משמעותי, ראש העיר רמי גרינברג החליט לקדם את קריאת שם הפארק החדש שהוקם ברחוב ארלוזרוב בסמוך לחדר האוכל הישן של גבעת השלושה, על שמו של לוחם סיירת מטכ"ל, סגן אלוף עמנואל מורנו ז"ל.

עמנואל נפל בסופה של מלחמת לבנון השנייה, ביום שבת, כ”ה באב תשס”ו (19.8.2006), בהובילו כמאה לוחמים למבצע חשאי בעורף האויב. יעדי המשימה הושגו במלואם, אך במהלך הפעולה נתקלו הלוחמים באש המחבלים, ועמנואל נהרג. עמנואל היה הלוחם הבכיר ביותר בצה”ל שנפל במלחמת לבנון השנייה, בן 35 בנפלו. לאחר נפילתו הוענק לו ציון לשבח על פועלו רב השנים למען ביטחון מדינת ישראל, ועל השתתפותו בפעילויות מבצעיות במלחמת לבנון השנייה.

מדובר בפארק ברחוב ארלוזרוב, שהוקם בסמוך לחדר האוכל הישן של גבעת השלושה שיושמש גם הוא בחודשים הקרובים לטובת פנאי ובילוי, עם מדשאה רחבה, עצים ותיקים וחדשים, ספסלים שבקרוב יותקנו לצד חיבור לגן יונתן הסמוך ולמתחם התרבות בצידו השני של הכביש שכולל את פארק יד לבנים, המוזאון לאומנות, מוזאון ראשונים, בית יד לבנים, תיאטרון הדופן, גן החי ומוזאון האדם והסביבה.

בימים אלו העירייה ממשיכה לפתח את כל המתחמים הציבוריים משני צדי הכביש, לצד יציאה למכרז להפעלת עגלת קפה במתחם.

ראש העיר רמי גרינברג “במסגרת כלל היוזמות שאנחנו מקדמים לטובת עידוד בני הנוער לשירות משמעותי בצה”ל, החלטתי לקדם את הנצחת סא”ל עמנואל מורנו ז”ל. גם אם מטבע הדברים רוב פעילותו של מורנו טרם הותרה לפרסום, אין ספק שמורשתו תהווה עידוד משמעותי לנערי ונערות פתח תקוה לקראת גיוסם לצבא. לכבוד הוא לנו יהיה להנציח את סא”ל מורנו בעיר ובכך להמשיך בפעילות החשובה למען הדור הצעיר בפתח תקווה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x