סוף למשבר במקפ”ת: הסכם הסטורי נחתם בלשכת ראש העיר ברוורמן

הסטוריה בפתח תקווה. ביום שישי האחרון נחתם הסכם עבודה קיבוצי הסטורי בלשכת ראש העיר בפתח תקווה. יו"ר מקפ"ת הרב אליהו גינת "התודות לראש העיר שתמך בנו לכל אורך הדרך. לועד העובדים ולמנכלי"ת שידעו להתעלות על עצמם ולגשר על הפערים."

לאחר תקופה ארוכה של משבר עמוק במקפ”ת – החברה העירונית המפעילה את המתנסי”ם ואולמות הספורט בעיר, משבר שהביא לשביתה ועיצומים על ידי ועד העובדים, הגיעו ועד העובדים בראשות שמעון קביליו להסכמות עם המנכלי”ת לאה כץ ולחתימת הסכם קיבוצי לכלל עובדי מקפ”ת. 

הסכם שהתקבל בברכה ובהסכמה על ידי ראש העיר ברוורמן, שמקפ”ת הינה חברת בת של העירייה.

מקפ”ת שרויה בגירעון עמוק של כ17 מליון ש”ח. גירעון שהעמיק בשנים האחרונות בעקבות התנהלות לקויה של מקפ”ת.

עם כניסתה של לאה כץ לתפקידה לפני מספר חודשים, החלה בעבודה נמרצת להבראת מקפ”ת, כשחלק מההבראה הינו הסדרת נושא העובדים והשכר .

כאמור, ביום שישי האחרון נחתם ההסכם ההסטורי בלשכת ראש העיר איציק ברוורמן במעמד ראש העיר ברוורמן, חברי ועד העובדים והמנכלי”ת לאה כץ. ויו”ר מקפ”ת הרב אליהו גינת.

המנכלי”ת לאה כץ הודתה בטקס החתימה לועד העובדים על המשא ומתן הארוך והמועיל, ולראש העיר איציק ברוורמן על מעורבותו שהביאה לחתימת הסכם הסטורי זה.

היא ציינה כי המטרה להבריא את מקפ”ת בשל חשיבותה הרבה לעיר, והאחריות הרבה למאות עובדיה ופרנסתם. זו פעם ראשונה שזכויות עובדי מקפ”ת מעוגנים בהסכם קיבוצי חשוב המבטיח את עתידם.

יו”ר מקפ”ת הרב אליהו גינת בירך על ההסכם ואמר “אני נרגש ושמח לבשר על הישג עצום לעובדים. היום חתמנו על הסכם קיבוצי שמבטיח את זכויות העובדים. התודות לראש העיר שתמך בנו לכל אורך הדרך. לועד העובדים ולמנכלי”ת שידעו להתעלות על עצמם ולגשר על הפערים.” גינת הודה גם לסגנו וממלא מקומו רונן כץ שנכון לסייע בכל דבר בשמחה ובחפץ לב.

אין ספק כי תושבי העיר המשתמשים בכל יום בשירותי מקפ”ת באמצעות המתנסים ואולמות הספורט יכולים בהחלט לנשום לרווחה היום.


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x