(צילום: באדיבות אפיקים)

סוף עידן ‘קווים’: ‘אפיקים’ החלה להפעיל את התחבורה בפ”ת

החל מיום שישי הקרוב תספק חברת 'אפיקים' שירותי תחבורה לתושבי פ"ת. מנכ"ל חברת אפיקים ניר שרון מסביר בראיון ל'פתח תקוואי' את כל מה שאתם צריכים לדעת על השנויים החדשים

חברת אפיקים תפעיל מיום שישי הקרוב (12 באוגוסט) את קווי התחבורה הציבורית העירוניים בעיר פתח תקוה. אפיקים, תחליף את חברת קווים שהפעילה את שירותי התחבורה הציבורית בעיר בעשר השנים האחרונות.

חברת אפיקים זכתה במכרז להפעלת קווי התחבורה הציבורית באשכול פתח תקוה ראש העין, במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית.

ניר שרון מנכ”ל חברת ‘אפיקים’ מסביר בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ “מדובר בפעימה הראשונה וכל נוסע שמשתמש בתחבורה ציבורית יודע באיזה קו הוא נוסע מספרי הקו לא ישתנה, לא המסלול ולא שום דבר, אנחנו נכנסים לרישוי הקיים של קווים.”
“אנחנו ערוכים עם כל הציוד 107 אוטובוסים ומיניבוסים חדשים לגמרי, עם תקינה של יורו 6 שזה אומר שהם האוטובוסים הכי פחות מזהמים. האוטובוסים מצוידים בUSB , רשת WIFI ומערכות כריזה שמודיעות על התחנה כאשר האוטובוס מגיע. הן מבפנים והן מבחוץ”.

ניר שרון, מנכ"ל אפיקים
ניר שרון, מנכ”ל אפיקים

חשוב לציין כי חברת קווים, תמשיך להפעיל חמישה קווי תחבורה ציבורית בעיר (4,5,6,83,183) עד לתחילת הפעימה השלישית של חברת אפיקים בחודש נובמבר. חלוקת האשכול לפעימות נועדה להקל על הסתגלות הנוסעים והמפעיל החדש לשינויים הצפויים.

הפעימה הנוכחית תביא בעיקר קידמה עם אוטובוסים חדשים, פחות זיהום אבל היא לא מביאה שום בשורה בכמות הנסיעות. לדברי מנכ”ל אפיקים “הפעימה הבאה ב 16 בנובמבר והיא תהיה הפעימה המשמעותית שגם תוסיף קווים וגם תגביר את התדירות ואז יורגש השיפור המשמעותי בשירות”

שרון הוסיף “אנחנו באים במטרה לשפר משמעותית את התחבורה הציבורית לתושבי פתח תקווה והסביבה, אנחנו חברה בהתפתחות – ונהיה קשובים לצרכים של התושבים והעירייה ונעשה הכל על מנת לרצות את תושבי העיר ולתת להם תחבורה ציבורית ברמה גבוהה מאוד”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
7 years ago

נראה מתי יתלשו את החוטים של היו אס בי…

ברוורמן הביתה
7 years ago

יהיו נסיעות בשבת כמו חברת קווים?
רשועים ארורים…

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x