סטודנט? פרח פותח את ההרשמה למלגה בעיר פתח תקווה

המלגה בעיר פתח תקווה עומדת על סך 5200 ש"ח לשנת חונכות, תמורת 4 שעות שבועיות וישנם פרויקטים עם אפשרות למלגה מוגדלת. בפתח תקווה יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות לקבלת מלגה בקרב ילדי ביה"ס יסודיים וביה"ס על-יסודיים בפרויקטים מגוונים של פעילות קבוצתית

מלגת פרח, בין המוכרות בארץ, מפעילה סטודנטים רבים בפעילות של חונכות לילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית. זוהי אחת המלגות הפופולאריות אשר מאז הווסדה השתתפו בה מעל ל- 700,000 סטודנטים.

סטודנטים רבים מעידים שמלגות מהוות חלק אינטגרלי ואף מהותי מהכנסותיהם במהלך לימודיהם וגם מאפשרות להם לעשות משהו טוב בדרך. “פרח מייצר מפגשים עם משמעות. בעולם מלא רעשי רקע וסרק, החונכות בפרח מאפשרת לחונכים לזהות את המשמעות האישית והחברתית הטמונה בפעילותם.  חוויה בעלת עוצמה רבה בחייו של הפרט, כשלא פעם יש לה השפעה מכרעת על עיצוב אישיותו והתנהגות”. מציין גלרון ומוסיף “מהמפגשים של פרח כולם יוצאים נשכרים, הסטודנטים, הילדים והחברה הישראלית כולה. אנו נרגשים לקראת פתיחת שנת הפעילות ומצפים לגידול נוסף במספר הנרשמים לפרח”.

פרח הוא תכנית לאומית להשפעה חברתית המערבת אלפי סטודנטים ומציע הזדמנות לחנוך ילד/ה ולקבל מלגת לימודים בתמורה לשעות החונכות. החונכות מאפשרת מצד אחד הענקת תשומת לב אישית לילד ודגם חיובי לחיקוי ובכך מסייע לילד לממש את הפוטנציאל הגלום בו, לפתח הערכה עצמית חיובית ולשגשג ומהצד שני מאפשרת לסטודנטים לחוות תחושה של סיפוק ועשייה מעצם תרומתם לחברה. עד היום, פרח נגע ישירות בחייהם של כ- 2 מיליון ישראלים, חונכים וחניכים, וזכה בהכרה ציבורית במעמדו הלאומי, כאשר הוענק לו פרס ישראל במאי 2008. ארגון פרח הוא גוף ציבורי במימון ממשלתי. תכנית לאומית באמצעותה ממש המל”ג את חזונו ומעודד את הסטודנטים למעורבות חברתית.

להרשמה למלגה היכנסו לאתר פרח
http://www.perach.org.il/

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x