סיום הש”ס במוסדות היכל הקודש בפתח תקווה

במוצאי תענית אסתר: ראש מוסדות "היכל הקודש" בפתח תקוה, הרב מאיר אלול שליט"א, סיים את הש"ס באירוע רב רושם

מאות אברכים הלומדים במוסדות “היכל הקודש” ונשותיהם השתתפו במוצאי תענית אסתר באירוע מרשים לכבוד סיום הש”ס על ידי אברכי הכולל בראשות ראש המוסדות הרב מאיר אלול שליט”א. האירוע נערך בחסות האגף לחינוך ותרבות תורניים בראש הרב אליהו גינת.

האירוע המיוחד שנערך באולמי הרקיע השביעי בפתח תקוה, החל כשעה לאחר צאת הצום. המשתתפים ישבו סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, כיאה לכבודה של תורה. הזמר בנימין דנישמן הנעים בקולו את האירוע.

הרב מאיר אלול סיים את הש”ס ובדברי ברכה שנשא לאחר מכן הודה לממלא מקום ראש העיר הרב אוריאל בוסו וליו”ר האגף לחינוך ותרבות תורניים הרב אליהו גינת “ממקימי עולה של תורה בפתח תקווה”, כלשונו, על התמיכה בבני תורה לאורך השנה כולה ובפרט לאברכי הכולל. כמו כן הודה על תרומתם למען אירוע סיום הש”ס ואיחל מזל טוב ואיחולים לרב גינת לרגל יום הולדתו שחל באותו יום. בסיום דבריו הודה לאיציק סבג, מנהל פניות הציבור ש”ס פתח תקוה, על הארגון והתיאום בהפקת האירוע.

הרב אוריאל בוסו נשא דברי ברכה והתייחס לפעילות התורנית של הרב מאיר אלול שליט”א, ועל תרומתו הגדולה לעולם התורה בעיר. עוד הרחיב במעלת סיום הש”ס ועל חשיבות לימוד התורה.

הרב אליהו גינת שיבח את הרב אלול על פועלו ותרומתו לאווירה התורנית בעיר ואמר: “אנחנו מקנאים בכם על שאתם זוכים לשבת וללמוד כל היום”. הרב גינת התייחס למסירות הנפש של הרב אלול לטובת הכולל, שצמח לכולל מוביל עם השפעה גדולה בפתח תקוה, והוסיף: “לנו לא נותר אלא לסייע בעדכם כדי שתוכלו להמשיך לשקוד באוהלה של תורה ולהוסיף לצמוח מעלה מעלה”.


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x