סיום שנת הלימודים בשלוחה החרדית קידום נוער היל”ה

השבוע הוענקו תעודות סיום שנה בשלוחה החרדית קידום נוער היל"ה (השכלת יסוד לימודי השלמה) פתח תקווה.

השלוחה שהוקמה לפני שנתיים כמענה עבור בני נוער חרדים שלא מצאו את מקומם במסגרות החינוך הפורמאליות, הנערים מקבלים תוכנית לימודית וטיפולית אישית וקבוצתית, כדי לשלבם במערכת החינוך ובקהילה.

ראש העיר מר איציק ברוורמן, אשר כיבד את המעמד בנוכחותו, נשא דבריו ובירך את התלמידים על הישגיהם ועל התמדתם. בטקס השתתפו הרב אליהו גינת ראש אגף לחינוך ותרבות תורנית, הרב אשר שוקר ראש אגף הרווחה והגב’ נורית טיבי מנהלת האגף לטיפול בפרט ומנהלי קידום נוער ותכנית היל”ה בפתח תקוה.

נציגי העירייה שיבחו את מנהלת “האגף לטיפול בפרט” הגב’ נורית טיבי ומנהל השלוחה החרדית לקידום נוער היל”ה עו”ס משה כנפו וצוות השלוחה, על עבודתם המאומצת והברוכה בהקמת השלוחה והפיכתה לסיפור הצלחה. במהלך הערב שאבו ההורים והנערים, חיזוק וקורת רוח מהרצאתו של הרב מיכאל לסרי, ששוחח על הקשר בין ההורים לנער המתבגר.

לאחר ההרצאה נערך סיום מסכת על ידי מנהל השלוחה והתרגשות אחזה בנוכחים בקריאת הקדיש על ידי הרב לסרי לע”נ בנו שמעון ז”ל. בסיום הטקס, העניקו הרב אשר שוקר יוזם התכנית לטיפול בנוער חרדי בעיר ומנהל השלוחה עו”ס משה כנפו, תעודות ממשרד החינוך לנערים שסיימו את לימודיהם במסלול תעודה ל 10, ו 12 שנות לימוד ובגרויות.

קידום נוער חרדי - הילה <a href=פתח תקווה (1)" width="784" height="523" />

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x