מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

סים וירטואלי לחו”ל – כל מה שלא ידעתם ורציתם לשאול

ישראל נחשבת לאחד המדינות המובילות ב-OECD כאשר מדובר על הרגלי החופשה התדירים של תושביה שכן, מדי שנה ניתן לראות את הבלאגן שמתרחש בנתב”ג כתוצאה מתחילת עונת הקיץ, בה מרבית האנשים אשר מסוגלים לכך נוהגים לנפוש בחו”ל. אולם, בעוד כי חופשה חוויתית בחו”ל היא ללא צל של ספק ניצול מעולה של התקופה החמה בשנה, ראוי לציין כי עליכם לדאוג מראש לגלישה ביעד הנבחר אליו תגיעו, זאת מאחר ועליכם להיות זמינים טלפונית ובנוסף לכך, סביר להניח כי תרצו לשלוח תמונות לקרוביכם. לשם כך, עליכם להשתמש עם סים וירטואלי לחו”ל.

מה זה סים וירטואלי לחו”ל?

סים וירטואלי לחו”ל הוא בעצם כרטיס סים טעון מראש בחבילת גלישה אשר בחרתם מידי ספק האינטרנט שלכם, כאשר נפח הגלישה שתקבלו משתנה בהתאם להעדפותיכם. במרבית המקרים, רשימת המדינות בהן קיימת תמיכה רחבה של סים לחו”ל אשר תוכלו לרכוש בארץ מצומצמת, אם כי יש לערוך בדיקה מקיפה לפני שאתם רוכשים סים וירטואלי, זאת על מנת לוודא כי היעד אליו אתם נוסעים נתמך.  כמו כן, חשוב לציין כי אנשים רבים נוהגים לרכוש גם דקות שיחה עם חבילת הגלישה שלהם כאשר הם מזמינים סים וירטואלי בחו”ל, אך הדבר אינו נחוץ במרבית המקרים שכן, ניתן להשתמש באינטרנט על מנת לקיים שיחות. למעשה, באפליקציות מבוססות רשת כדוגמת “וואטסאפ” ו”טלגרם” ניתן לערוך שיחות קוליות, שבהינתן חיבור אינטרנט טוב יהיו מספיק אמינות על מנת שתוכלו לדבר עם קרוביכם באופן תדיר ועל כן, ייתכן כי שיחות לחו”ל אינן נחוצות כלל.

מהם היתרונות של סים לחו”ל על פני סים מקומי?

בעת בה אנו מדברים על רכישה כדאית של סים וירטואלי, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי קיימות אופציות שייתכן כי יהיו זולות יותר כאשר תגיעו ליעד הנחשק שכן, במרבית המדינות ניתן לרכוש סים מקומי כבר בהגעה לשדה התעופה. אולם, אפשרות זו אינה מומלצת בהשוואה לרכישה מוקדמת של סים וירטואלי לארצות הברית וזאת משלל סיבות:

  • אפשרות אמינה יותר – על אף שהאפשרות של רכישת סים מקומי בשדה התעופה ביעד אליו תגיעו יכולה להיראות אטרקטיבית, ראוי לציין כי מדובר על אפשרות פחות אמינה באופן משמעותי בהשוואה לרכישה מוקדמת של סים וירטואלי בארץ. למעשה, במרבית המקרים יהיה מדובר בכרטיסי סים זולים אשר נמכרים בידי חברות שמחפשות להציע חבילות “מזדמנות” לתיירים שנתקעו ללא אפשרות חלופית. על כן, במידה וחלילה תיתקעו באמצע הדרך ללא קליטה – הרי שאין מי שיקלע לעזרתכם. בניגוד לכך, כאשר אתם מזמינים מראש סים וירטואלי לחו”ל תוכלו לקבל שירות מקצועי ואמין מאת החברה שממנה רכשתם את הסים המדובר.
  • מהירות גלישה – במרבית המקרים, חבילות הגלישה שתוכלו ליהנות מהן כאשר אתם רוכשים בארץ סים וירטואלי בחו”ל יהיו מהירות וחזקות יותר מאשר חבילות הגלישה שתוכלו לקבל בעת רכישת סים מקומי ביעד אליו תטוסו.

איך בוחרים איפה לרכוש סים וירטואלי לחו”ל?

אין ספק כי האפשרות של רכישת סים וירטואלי נחשבת לאפשרות מומלצת במיוחד עבור כל אלו שזקוקים לחיבור אינטרנט מהיר שילווה אותם מעבר לגבולות הארץ. אולם, עליכם לבחור נכון כדי לוודא שאכן תוכלו ליהנות מכל היתרונות הנפלאים שבאפשרות זו, דבר שמתבצע כאשר בוחרים בחברה איכותית בעלת מוניטין של לקוחות שבעי רצון, דבר שתוכלו לקבל בעת הזמנה מחברת e-go המומלצת. למעשה, חברת e-go מציעה למגוון לקוחותיה אפשרות אמינה ומשתלמת במיוחד באשר לרכישה של סים וירטואלי ועל כן, אנו ממליצים לכם לפנות לחברה זו בהקדם האפשרי במידה ואתם עתידים לטוס.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x