סיעת יהדות התורה בפ”ת מגבירה הילוך לקראת הבחירות

בהודעה שפרסמה הסיעה – תזכורת לתושבים החדשים המזוהים עם המפלגה לוודא שהכתובת שלהם רשומה בעיר

הבחירות לראשות ומועצת העיר פתח תקווה יתקיימו בעוד כחודשיים, ומלבד העבודות והפגישות שנעשות עם מוקדי כוח שונים – סיעת יהדות התורה בפעילות ראשונית לקהל בוחריה.

במכתב שהפיצה הסיעה תחת הכותרת “אל תאמר לכשאפנה אשנה” מופיעה תזכורת ברורה לתושבי העיר החרדים ובעיקר לאלו החדשים שבאו להתגורר בעיר לוודא כי הכתובת שלהם רשומה בפ”ת, על מנת שיוכלו לממש את זכות הבחירה שלהם ולתמוך במפלגה ביום פקודה.

במכתב נאמר “ב”ה מתברכת עירנו בעוד ועוד תושבים חדשים הקובעים בה את מושבם. לא חסרות סיבות לכך… בחודשים הקרובים נידרש, בסיעתא דשמיא ובשילוב כוחות לתרום את הריבוי המבורך הזה לכוח של עשייה והשפעה”

“כמתחייב בחוק, שינוי כתובת המקנה זכות הצבעה כתושב המקום, אפשרי אך ורק עד ראש השנה הבעל”ט. אין מזרזין אלא למזורזין!”

עוד נכתב “אם ידוע לכם על שכנים/חברים/קרובי משפחה/תושבים חדשים שטרם עדכנו את כתובתם כתושבי העיר, אנא יידעו אותם (ואותנו) בנחיצות מעבר הכתובת בהקדם ובעזרת השם, יחד, נעשה ונצליח”.

סיעת יהדות התורה בפ”ת מונה שני חברי מועצה, הרב אליהו ברוכי איש דגל התורה והרב ישראל פרידמן מאגודת ישראל. הערכות הן כי בבחירות הקרובות רשימת יהדות התורה תגדל עם ריבוי המעבר של תושבים חרדים לעיר, וכן עם הצטרפותם של חלק מהאברכים בני תורה מהציבור הספרדי אשר להם קשר ישיר עם נציגי יהדות התורה ומחנכים את ילדיהם במוסדות המפלגה.

יש לציין כי נכון לעכשיו טרם הודיעה המפלגה במי מהמועמדים תתמוך לראשות העיר.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x