ספין? תמונות ישנות של גרפיטי הופצו נגד ראש העיר איציק ברוורמן

הבוקר הופצה ברשתות החברתיות תמונה של גרפיטי עליה נכתב "ברוורמן מכר את העיר לחרדים". בדיקת פתח תקוואי מעלה כי הגרפיטי רוסס בבחירות הקודמות

הבוקר הופצו בקבוצות הוואטספ שתי תמונות אחת של גרפיטי שרוסס על בית ספר בר לב בעיר עליו נכתב “ברוורמן מכר את העיר לחרדים” ו”ברוורמן בוגד” ותמונה נוספת של עם ריסוס על פניו של ראש העיר.

המקורב לראש העיר שהפיץ את התמונות באחת מקבוצות הוואטספ בפ”ת הודה לפתח תקוואי כי התמונה של עם הריסוס על פניו של ראש העיר היא מהבחירות הקודמות, רואים זאת גם לפי צבע המודעה שאינם תואמים את צבע הקמפיין הנוכחי.

אלא שהדבר החמור עוד יותר שהתמונה השנייה עם הגרפיטי על בית ספר בר לב, אותה נטען כי רוססה ביממה האחרונה כלל לא רוססה. איך אנחנו יודעים? מערכת פתח תקוואי – בדקה את העניין ושלחה צלם לתעד את המקום. בתמונה שהופצה נראה שלט המודיע על שיפוצים במקום. ובתמונה שצילמנו כלל לא נראה השלט.

כך שהדבר מעלה שאלות רבות. מיותר לציין כי מספר כלי תקשורת בעיר ובארץ נפלו בספין העלוב ופרסמו את המידע בלי לבדוק אותו. וכאן נשאלת השאלה, מי מנסה לעשות סיבוב תקשורתי או לזכות באהדה בהפצת תמונות ישנות המראות לכאורה כאילו ראש העיר מסייע רבות לציבור החרדי.

 

 

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x