מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עדיין ילדכם לא מדבר אנגלית? הצטרפו להצלחה ותתחילו ליהנות מילדים שלא מפסיקים לדבר!

אנחנו כ”כ אוהבים את הילדים שלנו ובגלל זה אנחנו רוצים לתת להם המון ידע.

אנחנו רוצים שהם יהיו חכמים וילמדו טוב בביה”ס.

אנחנו רוצים שיהיו מקובלים בחברה, עם כישורים מפותחים, ושיצליחו להתמודד בקלות עם אתגרים בביה”ס.

כמה כיף יש לילד שמבין טוב יותר מאחרים בתחום מסוים, אפילו אם בשאר התחומים הוא פחות שולט.

לנו כהורים, יש אחריות כללית לשים לב שילדנו נמצאים בסביבה טובה, גם בסביבת הלימודים ובין החברים, שיהיה להם ביטחון, שלווה והנאה מהלימודים.

כשהילדים לומדים מתוך הנאה, הם מממשים את המרץ שלהם ומגלים את החכמה הרבה שבהם.

אז איך תוכלו לעזור לילדיכם להרגיש טוב באמצעות לימודי האנגלית, ומדוע זה חשוב כל כך?

אנגלית היא השפה הרשמית של למעלה מ -50 מדינות בעולם. והיא השפה החשובה ביותר לצורך התפתחות והתקדמות בחיים. מי ששולט היטב בשפה מאפשר לעצמו אינספור אפשרויות לעתיד, כולל קשרים מיוחדים והזדמנויות עסקיות במסגרת העבודה ברחבי העולם, כי האנגלית היא שפה אוניברסלית המקובלת כתקשורת בכל מקום.

מה היתרונות של לימודי אנגלית בגיל צעיר?

“מחקרים מוכיחים שילדים בגיל צעיר בעלי יכולת טובה יותר לקלוט שפה חדשה. ככל שמתחילים ללמוד  מוקדם יותר, כך קולטים אותה בצורה מדויקת ומהירה יותר”, מסבירה טלי זלצר מנהלת בית הספר EXCELLENCE להקניית השפה האנגלית, “לילדים יש יכולת לימודית מופלאה וקלה במיוחד. הילדים נהנים להשתמש בה בכל הזדמנות מכיוון שבגיל צעיר אין את החשש לטעות. בדרך זו הם משפרים את היכולת שלהם בשפה זו”.

“שנית”, מסבירה טלי, “לימודי שפה שנייה הם אימון חשוב למוח והם מפתחים את היכולת הקוגניטיבית. הוכח כי ילדים שלומדים אנגלית כבר בגיל צעיר, שיפרו את יכולת הלמידה שלהם והתקדמו בהישגיהם הלימודיים גם בשאר מקצועות הלימוד.”

טלי אף מציינת שילדים הלומדים אנגלית מגיל צעיר ושולטים בה טוב יותר מיתר בני גילם, זוכים ליתרון גם מבחינה חברתית.  יתרון זה מפתח את תחושת המסוגלות, הביטחון והערך העצמי.

“טלי, בינינו, לומדים אנגלית בבית הספר זה לא מספיק? למה לשלוח ילדים ללמוד אנגלית בנוסף אחה”צ?”

“שאלה טובה”, עונה טלי, “בבית הספר לומדים בעיקר דקדוק וקריאה והילדים לא יוצאים דוברי אנגלית. לעומתם, התלמידים הלומדים בEXCELLENCE- רוכשים את כל מיומנויות השפה תוך מתן דגש על השפה הדבורה בשיטה חווייתית. הילדים רוכשים ביטחון עצמי ודומיננטיים במהלך כל השיעור.  החזרה נעשית ע”י משחק מהנה במחשב. השילוב של כל החושים מטמיעה בקלות את השפה והופכת את הלמידה לחוויית הצלחה מתוקה כך שהילדים ממש מחכים להגיע לשיעורים ומשתפים פעולה באופן נפלא!”

השיטה שלך  מתאימה לכל סוגי הילדים? גם ילדים שמתקשים בבית הספר?

טלי מתרגשת:” ודאי! השיטה שלי מבוססת על שיטת הוראה מתקנת כך שהיא מתאימה גם לילדי החינוך המיוחד.”

“בשנת 2009 נולד אוריה שלי ואובחן בפיגור שכלי ובעיות קשב וריכוז,  רק בכיתה א’ הוא החל לדבר (עברית). ואני רציתי ללמד אותו לדבר אנגלית!

היה זה אתגר ללמד אותו שפה חדשה. אבל לא אמרתי נואש, לקחתי קורסים והשתלמויות בהוראה מתקנת ואף הוצאתי תעודה כמומחית להוראה מתקנת מטעם אונ’ בר אילן.

היום אוריה שלי דובר אנגלית כשפת אם ממש,  הבנתי שאם הבן שלי הצליח כל ילד יכול לפרוץ את המחסום ולהצליח.”

לסיום, טלי, מה נותן לך את המוטיבציה להשקיע בהוראת האנגלית?

“לאחר סיום לימודיי בהצטיינות פיתחתי שיטה, ייחודית וחווייתית הנותנת יחס אישי לכל תלמיד ולכל תלמידה ומאפשרת לכולם לרכוש את השפה בדרך הטובה ביותר. אני נהנית ומתמלאת סיפוק ואנרגיה כשאני רואה את תלמידי מממשים את הפוטנציאל שלהם ומגיעים רחוק!

הידיעה הזו שכל ילד יכול לדעת אנגלית בצורה הטובה ביותר, לרכוש את השפה בצורה מקצועית, לשלוט בכל המיומנויות וליהנות מהתהליך, דוחפת אותי להשקיע בכל תלמיד ותלמיד, לא משנה באיזה מצב הוא מגיע אלי, מפה הוא מתקדם! גם בידיעת השפה, גם בביטחון בדיבור וגם כמובן בהבנה.

אני משקיעה המון משאבים בטיפוח המקום (מוזמנים לראות:), בציוד טכנולוגי מתקדם ובאווירה חמה ואישית כך שגם ההורים וגם התלמידים שמגיעים לEXCELLENCE  בשמחה נהנים מהיתרונות של שפה נוספת.

אני מזמינה את ההורים לרשום את ילדיהם לביה”ס ללימוד אנגלית שבניהולי ולאפשר כבר היום לילדכם לחוות את שפת האנגלית בדרך חיובית, מהנה ומעצימה, דרך שתעצים את הביטחון העצמי של ילדכם בכל תחומי החיים.

אני מאמינה בכל תלמיד ובכל תלמידה שלי וניתן לראות זאת בתוצאות של תלמידיי ובהערכתם.

אחרי הכל אדם לומד ומתפתח כשזה נושא שהוא אוהב “אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ”.

זו השיטה שלי וזו המצוינות שלכם!”

להרשמה והתרשמות:

טלפון 050-8826663

מייל [email protected]

מוזמנים לבקר באתר https://ex-school.co.il/

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x