עומסי תנועה צפויים הערב באזור איצטדיון המושבה פ”ת, לקראת משחק הפועל כפ”ס וביתר י-ם

משטרת ישראל סיימה את היערכותה למשחק כדורגל שיתקיים הערב באיצטדיון המושבה בפתח תקוה, בין קבוצות הפועל כפ"ס ובית"ר י-ם. החל מהשעה 17:30 צפויים עומסי תנועה באזור

כחלק מההיערכות לקראת המשחק שוטרים יוצבו במתחם האיצטדיון וסביבתו לצורך קיום המשחק בביטחה תוך שמירת הסדר הציבורי, הזרמת התנועה ושמירה על שלומו ובטחונו של הציבור.

טרם הכניסה לאיצטדיון ייערך בידוק קפדני באוהלי בידוק ייעודיים, למניעת הכנסת אמצעי פירוטכניקה מסוכנים. משטרת ישראל לא תתיר כניסת אוהדים ליציע שאינו היציע של קבוצתם ותתייחס באפס סובלנות למפרי הסדר הציבורי לפני, במהלך ובסיום המשחק, באיצטדיון ובסביבתו.

עקב צפי לעומסי תנועה ובידוק שייערך בקרב הבאים לאיצטדיון, שערי הכניסה לאיצטדיון ייפתחו כשעתיים טרם תחילת המשחק וציבור האוהדים מתבקש להקדים את הגעתו למשחק על מנת להימנע מצפיפות ועומסים בשערי הקופות. לא תתאפשר הכנסת כלי נשק לאיצטדיון ולא תתאפשר כניסה של אוהדים כשהם תחת השפעת אלכוהול.

החל מהשעה 17:30 ועד לסיום המשחק, צפויים עומסי תנועה בדרך המושבות ורח’ זבולון המר וציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע לאזור ולבחור בדרכים חלופיות.

ממשטרת ישראל נמסר “לא נאפשר כל גילוי של אלימות בתחומי האיצטדיון ומחוצה לו, קריאות גזעניות או פגיעה ברכוש ותנקוט באפס סובלנות כלפי המעורבים באירועים אלו.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x