עונת החתונות: עלייה בנרשמים לנישואין במועצה הדתית פ”ת

לקראת ט"ו באב, עם פתיחתה של עונת החתונות והשיח הציבורי סביב הרשמה לנישואין ברבנות, נראה כי במועצה הדתית פ"ת אחוז הנרשמים במגמת עלייה

(צילום: פולו אפ יח”צ)

עם סיומם של ימי בן המצרים ולקראת ט”ו באב ופתיחת עונת החתונות, חושפת המועצה הדתית פ”ת את מספר הנרשמים לנישואין ברבנות פ”ת.

מהנתונים עולה כי בשנת תשע”ז נרשמו ברבנות פ”ת – 475 זוגות, כאשר הממוצע החודשי עמד על 40 זוגות בחודש, מתחילת שנת תשע”ח נרשמו 450 זוגות במשך תשעה חודשים בלבד – והממוצע הוא 50 זוגות בחודש מה שמראה על עלייה משמעותית במספר הנרשמים לנישואין ברבנות פ”ת.

עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת: המועצה הדתית משתדלת כל הזמן לשפר את קבלת הפנים לזוגות שמגיעים לרישום הנישואין ולתת למפגש הראשון משמעות חיובית, הזוגות שמגיעים למחלקת הנישואין מקבלים יחס מעולה שעובר מפה לאוזן. אנו שואפים תמיד ליותר ובימים אלו אנו פועלים לתכנון משרדי מחלקת נישואין מהיפות בארץ. בנוסף אנו דואגים כי ההליך יהיה מהיר נח וטוב וגם תעודות הנישואין יגיעו לזוגות בזמן. המועצה הדתית מביאה שי מיוחד לשבע ברכות ביום החופה, בנוסף יש הדרכת כלות וחתנים מהטובים ביותר וכל זה ללא עלות לזוג רק כדי לתת כלים לתחילת חיי הנישואין פעילויות אלו ועוד אחרים מוכיחים בצדק מגמה חיובית זו. ואנו שמחים על כך”




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x