מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עוקבים באינסטגרם שלא יורדים

תמונה: FREEPIK

אין אחד שלא מפרסם היום במדיות הדיגיטליות: עסקים קטנים, בינוניים וגדולים – כולם שמים תקציבי פרסום לא קטנים על קידום ברשתות החברתיות בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ובמנוע החיפוש של גוגל וביו-טיוב. החוכמה היא לדעת איך להשיג את הלידים הטובים ביותר, גם בכמות וגם באיכות. מה זה לידים? ליד הוא פרטי הגולש שהתעניין במוצר או בשירות שלכם, נכנס למודעה הממומנת שלכם באינסטגרם למשל, או בכל פלטפורמה אחרת והשאיר את הפרטים שלו לחזרה אליו במייל או בטלפון. מכאן זה כבר התפקיד של בעל העסק ומחלקת שירות הלקוחות לטפל בכל ליד כזה ולהפוך אותו בסופו של דבר ללקוח משלם.

איך להשיג לידים איכותיים על ידי השגת עוקבים ישראלים באינסטגרם

עוקבים ישראלים באינסטגרם היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג לידים כיום. על ידי הגדלת מאגר העוקבים בדף האינסטגרם שפתחתם, אתם מגבירים את התנועה ואת החשיפה אל הדף. לכל עוקב יש חברים שהוא בקשר איתם, בין אם קשר דיגיטלי ווירטואלי או קשר פיזי וכל עוקב שיש לכם מקושר לרשת של אנשים. על ידי השגת עוקבים ישראלים באינסטגרם אתם למעשה מייצרים לעצמכם מעגל חברתי ועסקי שבעזרת מוצר טוב ותוכן איכותי, יכול להפוך למכרה זהב עבורכם, אם תדעו איך לעבוד איתו נכון.

3 טיפים להגדלת כמות העוקבים באינסטגרם

עד לפני כמה שנים אינסטגרם הייתה למעשה מתחרה של פייסבוק. כיום אינסטגרם יחד עם פייסבוק וואטסאפ ומסנג’ר מהוות את חברת האם ‘מטא’ והן חברות הבת שלה. פרסום ממומן באינסטגרם היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשיג עוקבים שהופכים ללידים שהופכים ללקוחות משלמים וחוזרים. הנה שלושה טיפים להשגת עוקבים באינסטגרם:

שימוש נכון בכלי הפלטפורמה – טרנדים נוצרים ומשתנים כל הזמן. כיום הקידום היעיל ביותר באינסטגרם הוא באמצעות ריליסים וסטוריז. כל עסק חייב כיום לשלוט באפשרות זאת, לייצר תוכן וידאו קצר ומעניין ולשלב על גביי הסרטונים מסרים שיווקיים סמויים וגלויים כאחד.

משפיענים – כולם ידועים שאחת הדרכים הכי טובות לקדם מוצר, מותג ועסק זה על ידי משפיען מוכר. מישהו ששייך לעולם התוכן שלכם ויכול להביא את קהל העוקבים שלו אל המוצר שלכם על ידי שימוש במוצר ופרסום ישיר או עקיף בדף האינסטגרם שלו.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם – דרך פשוטה, זולה ואיכותית אחרת, היא להיעזר בשירות כמו של דיגיטל בוסט ולקנות עוקבים אמיתיים באינסטגרם. על ידי כך אתם חוסכים זמן וכסף ויוצאים לדרך מנקודת מוצא טובה יותר, כשלדף שלכם יש כבר עוקבים לא מעטים שהוא קיבל במכה אחת ובמחיר נמוך בהרבה מכל אמצעי קידום אחר. רק כך הוא יכול להתפתח ולגדול בהמשך.

על ידי רכישת עוקבים ישראלים אמיתיים לאינסטגרם אתם חושפים את הדף שלכם לקהל יעד רלוונטי. אנו מוצאים עבורכם גולשים בעלי תחומי עניין, בגילאים ובמיקומים שהכי מתאימים למוצר ולשירות שלכם ואתם נהנים מחבילת עוקבים שמתווספים לדף שלכם בבת אחת.

ככה יש לכם כבר קהל גולשים אמיתיים עם חברים ומכרים שהם מביאים איתם באופן אוטומטי ויכולים גם הם להצטרף לדף שלכם כעוקבים בדרך אורגנית לאחר מכן. באפשרותכם לקבוע את כמות העוקבים שתרכשו על סמך התקציב שיש לכם ובכל מקרה המחיר שתשלמו יהיה הנמוך ביותר שתוכלו למצוא בשוק.

במקום לבזבז זמן רב על טיפוח הדף שלכם (דבר שאתם יכולים לעשות במקביל) תנו לעצמכם בוסט ראשוני ורציני בעזרת רכישת חבילת עוקבים ישראלים באינסטגרם. השירות מתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שאין להם את התקציב הרב הדרוש לשכור את שירותיו של משרד פרסום או סוכנות דיגיטל שהמחירים שלהם יקרים בהרבה ומצריכים מכם התחייבות ארוכת טווח לריטיינרים ובנוסף תשלום של כ-15% בממוצע שכל החברות הללו גובות מתקציב הפרסום לרכישת המודעות עצמן.

למידע נוסף, ייעוץ והדרכה איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם, איך להשיג הרבה לייקים בפייסבוק, צפיות ביוטיוב איך זה עובד ועוד – גלשו באתר וקראו עוד מאמרים. עברו על חבילות הקידום האטרקטיביות שלנו והתנסו במערכת הדיגיטלית המתקדמת שלנו על מנת לדעת אם היא מתאימה לכם. הרכישה של חבילות העוקבים או הלייקים והצפיות קלה ביותר. מוזמנים להתנסות במערכת עכשיו ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר, בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר! בהצלחה!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x