מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עורך דין פלילי

(צילום Pixabay)

מי שנקלע לאישום וחקירה פלילית, אינו חייב להגיע לעורכי הדין בעלי השמות הגדולים. ישנם עורכי דין המתמחים בתחום הפלילי שהם בעלי משרד קטן יותר והם יעילים ביותר. תוכלו לקבל המלצות לגבי עורך דין פלילי, כך שתוכלו לוודא כי אכן מדובר בעורך דין שהוא בעל אסטרטגיה טובה והצליח במקרים הדומים למקרה שבו אתם מואשמים. גם בסדר הדין הפלילי, קיימים תחומים שונים, לדוגמא, עורך דין המתמחה בנהיגה בשכרות או נהיגה תחת סמים. במידה וזהו האישום שלכם, יש למצוא את מי שמתמחה בתחומים אלה. יש לברר על אחוזי ההצלחה של עוה”ד שאתם מעוניינים לפנות אליו

סכמו מראש לגבי שכר הטרחה של עורך הדין שתשכרו

כאשר תגיעו לפגישה במשרדו של עורך דין פלילי מומלץ, כדאי כי לאחר שתשוחחו איתו, לאחר שקרא את התיק  יש לסכם לגבי שכר הטרחה . יש לברר בקרב עוד שניים-שלושה עורכי דין בקיאים בנושא שלכם, כאלה שהיו להם אחוזי הצלחה גבוהים, כמה שכר טרחה הם יגבו. על עוה”ד לבנות קו הגנה יעיל, לאחר שקרא היטב את האישום והראיות. יש לציין כי שמם הטוב והמוניטין של עורכי דין פלילים, נבנה על פי הצלחתם. דאגו כי  עוה”ד שבחרתם יהיה זמין עבורכם ושלא יהיה משרד של עו”ד ידוע בתחום הפלילים, אשר יעביר את התיק שלכם למתמחיו או עורכי דין אחרים העובדים במשרדו.

בחרו עורך דין פלילי שרואה את הייצוג שלכם כאתגר

עורכי דין פליליים, שהם מנוסים,  יראו את הייצוג בתיק שלכם כאתגר. ואין הם מעורבים רגשית עם לקוחותיהם. מיותר לציין, כי במשפט הפלילי, קיימים שני סוגים של אמת- האמת הסובייקטיבית והאמת האובייקטיבית. אדם שנתבע ע”י המדינה, חייב לדעת כי האמת היחידה הינה האמת המשפטית. הדבר החשוב ביותר הוא לא להסתיר מידע כמו עבירות סמים מול עורך דין פלילי שמייצג אתכם. גם מכם, נדרש אמון וכנות על מנת להתקדם ולהצליח בתיק. יצירת האמון ביניכם לבין עוה”ד הינה חשובה להתנהלות הנכונה. מצאו עורך דין שמתמחה בסדר הדין הפלילי בלבד ולא כזה שעוסק בכמה תחומים יחד.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x