מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עורך דין תאונות דרכים – כל מה שצריך לבדוק בנושא

על פניו, כשאנחנו עוברים תאונת דרכים, אז האופציה שעומדת מולנו היא לשכור עורך דין ולתבוע את חברת הביטוח על הנזקים שנגרמו לנו. זה הדבר הנכון והסביר לעשות. אך למען האמת, אם אנחנו עוברים תאונת דרכים, יש לנו עוד שורה של אפשרויות בנושא, את מי לתבוע, על מה לתבוע, וכיצד לקבל פיצויים נוספים בהתאם לחוק כמובן.

נכון שבעת תאונת דרכים, אנחנו בודקים האם נפגענו פיזית והאם הרכב שלנו נפגע, ועל פי זה אנחנו יכולים לבדוק מה מגיע לנו, אך מיד נראה שייתכנו אופציות מסוימות נוספות, דברים שנובעים מתוך הסיטואציה ויכולים להשפיע עלינו כך או אחרת. חשוב שאנחנו נדע את המקרים הנ”ל, על מנת שנוכל לדעת על מה אנחנו יכולים לתבוע ועל מה לא.

כאן המקום להדגיש, כל תהליך שכזה חייב להתבצע בעזרת עורך דין תאונות דרכים, עורך דין שמתמחה בדיני נזקין שנגרמים כתוצאה מתאונות דרכים, בין היתר. הוא יוכל גם לייצג אותנו בהליך הקדם משפטי, גם בהליך המשפטי, הוא יוכל לאסוף עבורנו את כל הראיות, לגבות עדויות, ולעבוד עם החומר שברשותו במטרה להשיג עבורנו את הפיצוי הגבוה ביותר מחברת הביטוח.

אילו פיצויים אנחנו יכולים לקבל?

כאמור, כשאנחנו עוברים תאונת דרכים ברכב, אנחנו יכולים לקבל פיצוי כספי על מצב הרכב עצמו. אך זו רק נקודה אחת. שכן יש סיכוי, שלא רק הרכב נפגע אלא גם אנחנו, ואז מגיע לנו, מן הסתם, פיצוי על נזק גופני.

במצב הזה, אנחנו צריכים לבדוק האם מגיע לנו פיצוי על אובדן כושר עבודה מלא או חלקי, קבוע או זמני. כאן המקום לציין עוד נקודה בהקשר של תאונות דרכים ועבודה, אם התאונה התרחשה בעת נסיעה למקום העבודה, כחלק מהעבודה או אחרי העבודה, הרי שהיא יכולה להיות מוגדרת כתאונת עבודה.

כמובן שכל זה נכון גם במקרים של תאונות אחרות, בין אם אלו תאונות דרכים עם אופניים או תאונת דרכים כהולכי רגל. כל תאונה יש מספר זווית שצריך לבחון אותה בטרם מגישים תביעה בנושא.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x