מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עיצוב ותכנון מטבחים מעוצבים

צילום: pixabay

מטבח הוא החדר הכי חשוב בבית והחלל שבו צריך להשקיע הכי הרבה תשומת לב. זה לא רק המקום הראשון שאותו האורחים והמוזמנים רואים כאשר הם מגיעים לביקור, אלא גם חדר שבו נבלה את השעות הראשונות של הבוקר ואת הרגעים האחרונים של הערב. עם זאת, דווקא הנושא של מטבחים מעוצבים לא תמיד מקבל את הכבוד שמגיע לו.

הדרך הנכונה לעצב מטבחים היא לתכנן אותם מראש. במסגרת התכנון המוקדם יש לקחת בחשבון את הגודל של המטבח, את מספר פתרונות האחסון הנדרשים עבורו ואת ההתאמה שלו לסגנון העיצוב הכללי של הבית. בהמשך, כל שנותר הוא לרהט את המטבח ולהוסיף אליו את מכשירי החשמל הרלוונטיים לאפייה, בישול, טיגון וכן הלאה.

מה ההבדל בין סוגים שונים של מטבחים מעוצבים?

תהליך עיצוב ותכנון מטבחים מעוצבים מחייב היכרות עם ההבדלים בין הסגנונות הקיימים. בצד אחד של הסקאלה אפשר למשל למצוא את מטבחי פרובנס, שדומים מאוד לסגנון של מטבחים כפריים בכך שהם נשענים על השימוש בעץ ובחומרי גלם טבעיים. לשם השוואה, בצד השני יש רשימה ארוכה של מטבחים מודרניים שבהם העיצוב מבוסס על אלומיניום, מתכת, שיש, זכוכית וסוגים שונים של חיפויי קיר.

הבעיה היא שללקוחות עצמם אין את הידע שיש לכל חברת מטבחים בנוגע להבדלים בין סגנונות העיצוב המקובלים. בהקשר הזה, הפתרון הכי טוב הוא להתייעץ עם נציגים של חברת מטבחים ולקבל הכוונה בהתאמה אישית. במסגרת הכוונה מדויקת בבית הלקוח ניתן לא רק להשוות בין עיצובים של מטבחי פרובנס, מטבחים כפריים או מטבחים מודרניים, אלא גם לנסות לשער את העלות והמחיר שלהם.

בנוסף, מטבחים כדאי לעצב תוך מחשבה לטווח ארוך. המטבח הוא אחד המקומות היחידים בבית שאותו מעצבים מחדש רק אחת לכמה שנים, כי זה כרוך בפגיעה בשגרה ובאיכות החיים. אם רוצים למנוע הוצאות מיותרות תוך כדי השימוש במטבחים, מה שמומלץ לעשות זה להתייעץ עם חברת מטבחים לגבי העמידות של חומרי הגלם ולא לשכוח לשאול האם קיימות הנחיות מסוימות לתחזוקה, ניקיון ושמירה על היגיינה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x