(בניין עיריית פ”ת, צילום: עיריית פתח תקווה)

עיריית פתח תקוה ומשרד התחבורה מרחיבים את הקווים ברחבי העיר

עיריית פתח תקוה תגברה את שירותי התחבורה בתחנת הרכבת בקריית אריה, בשיתוף עם הרשות הארצית לתחבורה וחברת אגד.

החל ממחר 11.10.19 יתווסף מתחנת הרכבת קריית אריה קו 426 הנוסע לירושלים,הקו ייצא לקריית אריה, יעבור דרך הרב מלכה, בי”ח שניידר, ארלוזרוב, וולפסון, אברבנאל, שכונת כפר אברהם, רחוב בגין הדר גנים ועד להר חוצבים בירושלים (מהדר גנים ועד לגבעת שאול הקו נוסע ללא עצירות). תחנת הרכבת קריית אריה הינה התחנה הראשונה וגם האחרונה בחזור.

הקו יפעל ימים ראשון עד שישי, כולל מוצ”ש, בתדירות של כעשרה אוטובוסים מידי יום לכל כיוון .

לפרטים 8787* מידע ארצי או לאתר חברת אגד או לאפליקציית “איפהבוס”.

קווים 164, 165 תוגברו –

בנוסף, משרד התחבורה בשיתוף אגף התנועה בעיריית פתח תקוה וחברת אגד, הוסיפה למעלה מ-200 נסיעות יומיות של הקווים 164 ו- 165  לכיוון העיר ראשון לציון. הקווים יוצאים מתחנת הרכבת ועוברים ליד בלינסון על ציר ז’בוטינסקי, וזאת על מנת לאפשר קשר תחבורתי מהיר, זמין ונוח, בין תחנת הרכבת קריית אריה לקניון הגדול, לפארק אוחיון, לבי”ח בלינסון וכמובן לאזורי התעשייה קריית אריה ורמת סיב. מאזור זה ימשיך הקו לראשל”צ.

קו 97 מהדר גנים עובר דרך שכונת כפר אברהם, מרכז העיר ודרך הרב מלכה לתחנת הרכבת בקריית אריה. מדובר בקו חדש אשר יפעל מידי יום בתדירות של 2-3 נסיעות בשעה, המאפשר גם לתושבי שכונת נווה גן שירות קל זמין ונוח. לפרטים יש להיכנס לאתר אפיקים.

קו 249 של אגד יצא ממסוף ארנס ללוד ורמלה, וקו 159 יצא גם ממסוף ארנס לכיוון צריפין, ובימי ראשון קו 847 לחצור הגלילית גם ייצא ממסוף ארנס. מדובר בקווים ותיקים, תדירותם לא משתנה אלא רק תחנת התחלה/סיום  (לא מתחנה מרכזית ישנה אלא ממסוף ארנס).

רמי גרינברג ראש העיר “מדובר בבשורה גדולה למשתמשי התחבורה הציבורית בפתח תקוה. עיריית פתח תקוה בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם משרד התחבורה וחברות האוטובוסים קיבלו החלטה משותפת לתגבר את השירות בפתח תקוה בדגש על תחנת הרכבת בקריית אריה וזאת על מנת לקשר באופן קל, יעיל ונוח את הנוסעים בתחבורה הציבורית. מתחילת 2019 היקף השימוש בתחבורה ציבורית גדל באופן חסר תקדים מה שמבציע על הצורך של הציבור בתחבורה נוחה ויעילה. נמשיך לפעול לרווחת הנוסעים והתושבים. אני מודה לראש הרשות הארצית לתחבורה מר אמיר אסרף על שיתוף הפעולה הפורה לקידום התחבורה בפתח תקוה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x