עיריית פתח תקווה מחמירה את הענישה כלפי מפצלי הדירות

ראש העיר רמי גרינברג "אנו עושים כל שניתן כדי לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע מקרים בהם אנשים עוברים על החוק ועושים דין לעצמם."

במטרה לשמור על הסדר מגבירה עיריית פתח תקוה את האכיפה על מפצלי דירות ואף מחמירה את הענישה כלפיהם. לאחרונה, ניתנו מספר פסקי דין בגין עבירות פיצול דירות ונגזר עליהם קנס כספי בגובה עשרות אלפי שקלים, התחייבות עתידית למשך מספר שנים שלא לבצע עבירות על חוק התכנון והבנייה וכן החזרת המצב לקדמותו.

כך למשל נגזר על שני בעלי דירה ברחוב איכילוב שפיצלו את הדירה לשלוש יחידות דיור בשנת 2015. על השניים נגזר קנס של 50,000 ₪ והתחייבות על סך 150,000 ₪ למשך שלוש שנים שלא לבצע עבירות על חוק התכנון והבניה, בנוסף החזירו השניים את המצב לקדמותו ופיצול הדירה נהרס.

מקרה נוסף מתאר שני בעלי דירה ברחוב פרופ’ שור שפיצלו את הדירה לשתי יחידות דיור בשנת 2018, על נאשמים אלו נגזר קנס של 38,000 ₪ והתחייבות על סך 76,000 ₪ למשך שנתיים שלא לבצע עבירות על חוק התכנון והבניה, בנוסף החזירו בעלי הדירה את המצב לקדמותו.

ראש העיר רמי גרינברג “אנו עושים כל שניתן כדי לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע מקרים בהם אנשים עוברים על החוק ועושים דין לעצמם. במקרים בהם בעלי דירות בבניינים ישנים מפצלים את הדירות הם מכבידים על תשתיות הביוב והמים של הבניין, מכבידים על התנועה והחניה באזור ופוגעים בשוכרים וביתר השכנים. לא נאפשר זאת, נגביר את האכיפה ונעודד ענישה מחמירה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x