צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה תקדם תכנית ייחודית בנושא החינוך הפיננסי

במסגרת המדיניות החינוכית אותה מקדמת העירייה בשנים האחרונות, האגף לחינוך על יסודי יקדם בשנת הלימודים תשפ"ב תכנית עבור כיתות י', בנושא "החינוך הפיננסי", תוך הקניית כלים מעשיים והיכרות עם מושגים ונושאים, בתחום הכלכלי- תעסוקתי, כנדבך חשוב במוכנות של בוגרי מערכת החינוך בפתח תקוה. 

התכנית לחינוך הפיננסי שגובשה, תקנה לבוגרי התיכונים מוכנות טובה יותר להשתלבות בעתיד ומוכנות טובה יותר לחיים העצמאיים.

בתוך כך, בתי הספר יצטרפו לתכנית “בתי ספר קהילתיים – מכינה לחיים” ובמסגרתה העירייה תתקצב תכנית עירונית ייחודית שגובשה במיוחד לתלמידי פתח תקוה בשיתוף נציגי משרד החינוך והאגף לחינוך על יסודי, כדי לאפשר למידה באופן חוויתי, באמצעות סדנאות התנסות של התלמידים. כמו כן, כל בית ספר ידרש לבחור נושא נוסף מבין כלל הנושאים המוצעים בתכנית הבית סיפרית, הכוללת את החינוך הפיננסי, החינוך הרגשי וכמובן החינוך הערכי.

ראש העיר רמי גרינברג “מתוך שאיפה להכין את בוגרנו לקראת חייהם העצמאיים, בשנים האחרונות אנחנו מקדמים בתיכונים מגוון תכניות טכנולוגיות, פננסיות ועוד. מטרת התכנית המדוברת היא לצייד את בוגרי התיכונים בארגז כלים שיאפשר להם להתמודד באופן מושכל עם משימות החיים תוך הקניית ידע, כישורים וערכים לטובת השתלבות מיטבית בעתיד ומיצוי משמעותי בחינוך לאזרחות פעילה. נמשיך לענות על הצרכים החינוכיים השונים ונעשה כל שניתן כדי שבוגרנו יקבלו סל כלים מיטבי לקראת המשך חייהם בתחום התעסוקה והפיננסים. אני מודה לד”ר ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי ולכל עובדי מינהל החינוך על קידום הפרוייקט החשוב.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x