צילום: עיריית פתח תקווה

עיריית פ”ת בהנחיות לוועדי הבתים בעקבות נגיף הקורונה

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, עיריית פתח תקוה פרסמה הבוקר המלצות לוועדי הבתים בעיר להתמודדות עם הנגיף.

על פי המלצת העירייה, על ועדי הבתים לתגבר בימים אלו את ניקיון המרחבים המשותפים – לרבות ניקוי ידיות, מתגי חשמל, כפתורי מעליות, מעקות ועוד. לדאוג באופן שוטף לניקיון חדרי האשפה ולהקפיד, בפרט בימים אלו, על ימי הוצאת הגזם במועד הנכון. לצד זאת, עיריית פתח תקוה מבקשת את תשומת לב וועדי הבתים והתושבים לדיירים הקשישים שגרים בבניין ולמשפחות שנמצאות בבידוד, זאת במטרה להושיט להם עזרה כדי שלא ייצאו למרחב הציבורי.

ראש העיר רמי גרינברג “מעבר להנחיות החשובות שהוצאנו הבוקר לוועדי הבתים ולהקפדה על הניקיון במרחבים המשותפים, אנחנו מבקשים מהוועדים גם לגלות סולידריות וערבות הדדית בסיוע לשכניהם הקשישים ואלו שבבידוד. אין ספק שפתח תקוה התברכה באנשים טובים, שגם בלי הבקשה שלנו מבצעים זאת באופן שוטף. יחד עם זאת, הבקשה שלנו נועדה להעמיק את הסיוע לאוכלוסיות אלו כדי שנוכל לעבור את המשבר אליו נקלענו בצורה הטובה ביותר.”

בתוך כך, האגודה לתרבות הדיור הארצית סיכמה עם הספק – אלי כהן הדברות בע”מ, על מחיר מוזל לחיטוי השטחים המשותפים והפרטיים (לחברי האגודה). לפרטים ניתן לפנות למוקד האגודה לתרבות הדיור הארצית בטל’ 8484* או באתר האגודה.
אלו שאינם חברים באגודה, יפנו ישירות לספק בטל’: 03-6121212

בנוסף, האגודה לתרבות הדיור הארצית פתחה מוקד חינם לסיוע בשאלות משפטיות לכלל הפונים. האגודה לתרבות הדיור פ”ת עומדת לרשות התושבים במספרי הטלפון: 03-9052398/9

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x