עיריית פ”ת מגיבה לדו”ח חריגות שכר של משרד האוצר

דו"ח החריגות השנתי של אגף הממונה על השכר במשרד האוצר חושף כי הוסדרו חריגות בסדרם של 162 עובדים בעיריית פתח תקווה. העובדים ישיבו לעירייה את הכסף. ומה אומרים בעירייה?

אגף הממונה על השכר במשרד האוצר שפורסם לאחרונה חושף כי הוסדרו חריגות בסדרם של 162 עובדים בעיריית פתח תקווה. על פי הדו”ח במסגרת הסדרה בהסכמה הוסדרו חריגות בשכרם ובתנאי העסקתם של 162 עובדים בעירייה. עיקר החריגות היו במתן דרגות מעל למתח הדרגות המותר, בתשלום בגין שעות נוספות גלובליות ובמתן תוספות אחוזיות בניגוד להסכמים. העובדים ישיבו לעירייה 1.7 מיליון שקל. החיסכון השנתי של המהלך מוערך ב-945 אלף שקל והחיסכון האקטוארי מכך מוערך בכ-25 מיליון שקל.

בעיריית פתח תקווה אומרים בתגובה כי, בשנת 2014 לא היו חריגות שכר בעיריית פ”ת “בדוח משרד האוצר לשנת 2014 פורסם ההסדר בגינו הגיעה העירייה עם אגף האכיפה במשרד האוצר, על חריגות שכר שנים רבות קודם לכן, דהיינו, בין השנים 1999 ל- 2008 ובדוח הנוכחי מופיע כאמור ההסדר.”

עוד נמסר כי “מדובר בסוגיה קשה ומורכבת. במהלך השנים האחרונות פועלת עיריית פתח תקוה ללא לאות לצורך סגירת דו”ח חריגות השכר משנים עברו. במהלך שנים אלו, מנהל ארגון ומשאבי אנוש בשיתוף ארגון העובדים של עיריית פתח תקוה עשרות ישיבות ובדיקות בנושא למול אגף האכיפה במשרד האוצר, נעשו ועדיין נעשים מאמצים עילאיים במטרה לתקן את החריגות מחד ולמזער את הפגיעה בעובדים, מאידך. אין עוררין על כך שפרשנות לא נכונה של הסכם מרץ 99 גרמה לפגיעה של ממש בקופה הציבורית וגם הסבה נזק למאות עובדים במדינה.”

בעיריית פתח תקווה הוסיפו  “אנו מתנהלים למול כל עובד ועובדת ברמה האישית, תוך שמירה על רגישות מרבית ועמידה בתנאי החוק. הסוגיה הונחה לפתחנו ועלינו להתמודד עמה במקצועיות ובאנושיות כעקרונות בסיסיים בניהול המשאב האנושי.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איציק ברוורמן
7 years ago

האתר מספר 1!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x