עיריית פ”ת לא תסדיר את כניסת הולכי הרגל לתחנת הרכבת סגולה

מנכ"ל עמותת אור ירוק: "התקבלו אצלנו פניות רבות בנוגע לסכנה בטיחותית שנגרמת להולכי הרגל המגיעים לתחנת הרכבת פתח תקוה סגולה, אין להולכי הרגל מדרכה או מעבר בטוח לתחנות האוטובוס"

לאחרונה שלח מנכ”ל עמותת אור ירוק שמואל אבואב מכתב לראש עיריית פתח תקוה איציק ברוורמן, בו הוא מבקש ממנו להסדיר את כניסת הולכי הרגל לתחנת הרכבת סגולה בפתח תקוה.

במכתבו כותב אבואב, כי הוא פונה אליו “בעקבות פניות שהתקבלו אצלנו בנוגע לסכנה בטיחותית אשר נגרמת להולכי רגל המגיעים לתחנת הרכבת פתח תקוה סגולה, מתחנות האוטובוס בכביש 40”. אבואב מסביר במכתבו את הבעיה הבטיחותית במקום: “להולכי הרגל הרבים במתחם הקניות ובתחנת הרכבת, אין מדרכה או מעבר בטוח לתחנות האוטובוס בצומת ירקונים הסמוך”.

אבואב מוסיף, כי “אמנם נעשית עבודת הסדרת הכניסה לתחנת הרכבת על ידי חברת נתיבי ישראל אך הצפי לסיום הנו אפריל 2017”. המשמעות היא, כי עד חודש אפריל, הולכי הרגל יסכנו את חייהם במקום. לכן, מבקש ביקש אבואב מראש העיר “לסייע בהסדרת דרך בטוחה להולכי הרגל הפוקדים את המתחם יום ביומו ומסכנים את חייהם בהליכה לא בטוחה על שול הדרך”.

בתגובה, ענה ברוורמן כי “מתחם רכבת סגולה נושק למתחם פרטי ואין לעירייה דרך לבצע שם עבודות”. בנוסף ציין ראש העיר, כי העבודות באזור מבוצעות על ידי משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון וציין כי “אנו מוכנים בכל עת לגבש יחד עם הרכבת תכנית להסדרת דרך סטטוטורית, אולם לא נוכל לקחת על עצמנו לבד את האחריות לתכנון ולשיפוי מתנגדים והפקעות”.

 






Booking.com

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קופיקו החלבן
7 years ago

אחלה סקר! אהבתי!!!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x