אדריכל גיא מילוסלבסקי

עיריית פ”ת מקדמת התחדשות עירונית במתחם ארגוב

עיריית פתח תקוה והמינהלת להתחדשות עירונית "כרמים", מקדמות מול הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה את ההתחדשות העירונית במתחם ארגוב הממוקם בצפון שכונת אחדות. שטח התכנית הוא כ-23 דונם והיא כוללת בתחומה את גן ארגוב.

התכנית מציעה פינוי של עשרה מבני שיכון בני 3 קומות ובהן 240 יח”ד והקמת 908 יח”ד בתשעה מבנים המתוכננים במתחם בגבהים שונים. התכנית תואמת את תכנית שכונת אחדות ואת תכנית המתאר הכוללנית המקודמות בימים אלו, וכוללת את שימורו ופיתוחו של גן ארגוב בנוסף לתוספת מערך שטחים ציבוריים לרווחת תושבי השכונה. בנוסף, התכנית מחזקת את ההלכתיות בשכונה ואת תפקודו של רחוב שפרינצק, המהווה את חלקה הדרומי של ‘שדרת מרכז העיר’.

ראש העיר רמי גרינברג “בשנים האחרונות העיר פתח תקוה נמצאת בתנופת התחדשות בכל התחומים ובמסגרת זו אנחנו מקדמים יחד עם מינהלת כרמים את ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות – באופן מואץ ומושכל יחד. התחדשות עירונית היא כורח המציאות והיא זו שתאפשר לתושבי השכונות הוותיקות את “החירות” לה הם מייחלים, הכוללת איכות חיים וביטחון. במקביל, אנחנו דואגים לצרכי הציבור בכל פרמטר ומקדמים מבני ציבור, תשתיות, מוסדות חינוך, גינות ציבוריות תוך מענה תחבורתי מקיף ועוד. אני מודה לכל השותפים לקידום ההתחדשות במתחם ארגוב, התחדשות לה התושבים מייחלים שנים רבות.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x