תמונה באדיבות בונד

עיריית פ”ת מקדמת מערכת טכנולוגית חדשנית למען תחושת הביטחון של התושבים

בתוך מכלול הפעולות שהעירייה מקדמת לטובת הביטחון האישי של תושבי העיר, לאחרונה הושלם הפיילוט שנערך עם חברת בונד, במסגרתו נבחנה הפלטפורמה של החברה, אשר הוכחה בארה״ב ושירותיה מאפשרים אבטחה על המשתמשים בתחומים שונים.

בתוך כך, נערכה לאחרונה פגישה מסכמת, בה השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, יזם המערכת וסגן מפקד סיירת מטכ”ל בעבר, דורון קמפל וגורמי הביטחון ברשות. בפגישה ניתנה סקירה על ממצאי הפיילט, אשר הראו שביעות רצון רבה בקרב המשתתפים.

הפיילוט נערך בקרב 100 משתתפים בהם עובדי העירייה ותושבי העיר. ממצאי הפיילוט הראו כי 81% מהמשתתפים הרגישו בטוחים יותר עם השימוש באפליקצייה, 95% אמרו ששרותי האפליקציה נגישים עבורם, 100% אמרו שאנשי הביטחון של בנוד היו שירותיים ואמפטים לסיטואציות, 88% מצאו כי השירות מעצים את הביטחון האישי והשקט הנפשי.

שירותי בונד ניתנים באמצעות אפליקציה יעודית, והם מתמקדים בעיקר בתחום המניעה – בפרק הזמן בו מרגישים אי נוחות אך לא בטוחים שאכן נמצאים במצב סכנה.

אפליקציית בונד מספקת שירותים רבים, ביניהם ארבעה מרכזיים: השגחה על המשתמש תוך צילום בווידאו – שיח בזמן אמת עם איש ביטחון, לחצן המקפיץ איש ביטחון תוך איתור הסלולר והבנת הסיטואציה בה נמצא המשתמש, השגחה תוך כדי תנועה ע”י ליווי AI כדי לוודא שהמשתמשים יגיעו למקום חפצם, ושירות שמאפשר יצירת קשר עם המשתמש כדי לוודא הגעה בשלום ליעד.

הפתרון של בונד ייחודי בכך שהוא מניעתי, מקדים אירוע ומבוסס על טכנולוגיות חדשניות ובינה מלאכותית, בשילוב אנשי ונשות הביטחון של בונד הזמינים 24/7. שירותים אלו יסונכרנו עם המשל”ט של העירייה הפועל 24/7 לטובת הקפצת כוחות נוספים במידת הצורך.

בימים אלו העירייה בוחנת את ממצאי המערכת ובהתאם תרכוש את השירותים לתושבי ותושבות העיר.

ראש העיר רמי גרינברג “בשנים האחרונות אנחנו פועלים במגוון בתחומים ומשקיעים משאבים רבים לטובת קידום המעטפת הביטחונית עבור תושבי ותושבות העיר. במסגרת זו, אנו מקדמים בימים אלו את הטמעת המערכת בונד בעיר, אשר תאפשר סל שירותים לטובת העלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים. נשיך לפעול בתחום חשוב זה ולקדם יוזמות נוספות בתחום הביטחון, למען תושבי ותושבות פ”ת.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x