מחלקת הנישואין. צילום: באדיבות המועצה

עלייה של 56% בנרשמים לנישואין ברבנות פתח תקווה בשנת 2021

מהנתונים עולה כי בשנת 2020 נרשמו 477 זוגות לנישואין ברבנות פ"ת ובשנת 2021 נרשמו 745 זוגות, מדובר בעליה של 56% בנרשמים לנישואין.

הגידול המשמעותי ברישום לנישואין בשנה האחרונה בא לאחר השינויים שביצע ראש המועצה ראובן יוסופוב במחלקת הנישואין יחד עם חברת המועצה הדתית ויו”ר ועדת מחלקת הנישואין הגב’ יוכי כץ עם מינויו של ינון פרסיק למנהל המחלקה, וזה הצעיד אותה קדימה עם הארכת שעות קבלת קהל תוך שימת דגש מיוחד על שירות מהיר, מקצועי ונגיש. בנוסף מנהל המחלקה, ינון פרסיק זמין בימי שישי בתיאום מראש לקבלת קהל והגשת טפסים. כמו כן, הרישום הראשוני לנישואין זמין לנרשמים 24 שעות ביממה והוא מתבצע מבלי צורך להגיע פיזית אל הרבנות אלא באמצעות וואצאפ / ובאתר המועצה הדתית.

ראש המועצה הדתית פ”ת ראובן יוסופוב

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית פ”ת: האינטראקציה שיש לרוב הישראלים עם הרבנות באופן ישיר היא בתהליך הרישום לנישואין, אנו שמים דגש רב על שירות אדיב, זמין ומהיר  ללא בירוקרטיה ככל שניתן והנתונים והתגובות החמות שמקבלים מהזוגות מדברים בעד עצמם. אני מודה לינון פרסיק מנהל המחלקה שמשקיע רבות בכל שעה לתת מענה אדיב ומהיר לזוגות הנרשמים וכן ליו”ר ועדת מחלקת נישואין הגב’ יוכבד כץ על שיתוף הפעולה וההשקעה הרבה למען הזוגות הנרשמים לנישואין ברבנות פ”ת. אני מזמין את כל הזוגות מכל הארץ להירשם אצלנו ברבנות פ”ת.”

לרישום לנישואין אונליין באתר המועצה הדתית פ”ת לחצו כאן>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x