צילום: עיריית פתח תקווה

על כר הדשא: מועצת העיר פ”ת תתכנס לישבתה באיצטדיון המושבה

בשל מגבלות הקורונה, ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג, הנחה את גורמי העירייה לקיים את ישיבת מועצת העיר מס' 19 הערב (10.5) בשעה 18:00 באיצטדיון המושבה.

בתוך כך, 29 חברי המועצה ועובדי המנהלה יתכנסו לישיבה שלא תעלה על 50 משתתפים כפי שמורה משרד הבריאות לגבי התכנסות בשטח פתוח. מנכ”ל העירייה, יניב בניטה, והצוותים המקצועיים ברשות סיירו ביום חמישי באצטדיון וערכו רשימת צרכים אשר בעזרתם יהיה ניתן לקיים את ההתכנסות על כר הדשא.

בין היתר, ידונו חברי המועצה בהסמכתם של 32 עובדי העירייה כמפקחים עירוניים לשם פיקוח על ביצוע חוקי עזר בתחום העירייה לרבות סיוע באכיפה צו בריאות העם, וכן על המועדים להגשת בקשת הפטור מארנונה לעסקים שלא הוגדרו בתקנות משרד הפנים. חברי המועצה ידרשו לאשר את תכנית הפיתוח התלת שנתית הכוללת היקף מימון מצטבר של למעלה מ-786 מיליון ₪ עבור המשך פיתוח ושידרוג העיר, קידום החינוך ועוד.

בנוסף, לאור תהליך ההתייעלות שבוצע בשנת 2019, ראש העיר יציב בישיבת המועצה את תקציב 2020 המעודכן אשר גדל בכ-2.6 מיליון ₪. כמו כן, יעלה התקצוב על סך 5 מיליון ₪ עבור הצטיידות בגנים ובבתי הספר, לרבות עבור רכישת מחשבים חדשים וכ-5 מיליון ₪ נוספים עבור פיתוח ושדרוג שכונות העיר.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג “בישיבה הקרובה נאשר הצעות משמעותיות אשר יסייעו לעירייה להתמודד מול המשבר. למרות שהמחוקק מקדם בימים אלו תיקון שיאפשר לקיים ישיבות מועצה מקוונות, בשל דחיפות הנושא עבור רווחת תושבי העיר, החלטנו לא להמתין ולקיים את הישיבה באיצטדיון המושבה כבר ביום ראשון הקרוב. הישיבה תתקיים תוך הקפדה על הוראות השעה וההנחיות על אופן קיום הישיבה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x