(בניין עיריית פ”ת, צילום: עיריית פתח תקווה)

עמדות שירות ממשלתי יוצבו בקרוב גם פתח תקווה

בהמשך לפניית ראש העיר רמי גרינברג, משרד הדיגיטל הלאומי, בראשות השר דוד אסלם, יפעל להצבת עמדות שירות ממשלתי גם בעיר פתח תקווה

לאחר התיאומים הנדרשים בין העירייה למשרד, העמדה הראשונה  צפויה לפעול בקרוב בבניין העירייה ובהמשך ייבחנו מקומות ציבוריים נוספים. זאת מתוך מטרה להנגיש את האמצעים הדיגיטאלים לתושבי העיר ולאפשר ביצוע פעולות שונות הקשורות למשרדי הממשלה ולעירייה ללא תור. בין היתר, יהיה ניתן להנפיק בעמדות רישיון נהיגה, רישיון רכב, גליונות ציונים, לצרוך שירותים מאתר העירייה ועוד. העמדות יונגשו גם לאנשים עם מוגבלויות.

בהמשך לפנייה של ראש העיר, ציין שר הדיגיטל הלאומי, דוד אמסלם, במכתבו “מעריך מאד את דאגתך לרווחת תושבי העיר ותמיד אשמח לסייע ולקדם יוזמות דיגיטליות חברתיות המסייעות לצמצום פערים ובמטרה להדק את הקשר הדיגיטלי בין הרשויות המקומיות למשרד הממשלה, לרווחתם ותועלתם של אזרחי ישראל.”

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג “לנוכח הגבלות הקורונה ובכלל אנחנו פועלים כדי להנגיש את השירותים הממשלתיים והעירוניים לתושבי העיר ובכך למנוע תורים והתקהלויות ולאפשר לתושבים שירות נוח, פשוט ומהיר. אני מודה לשר הדיגיטל, דוד אמסלם על היוזמה החשובה עבור תושבי פתח תקוה. בקרוב נפרסם את מוקדי העמדות לתועלת תושבי העיר.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x