צילום: ידידים סיוע בדרכים

עשרות מתנדבי ארגון ידידים סייעו בחלוקת אלפי חבילות מזון לתושבי פ”ת

הנהלת הארגון קיימה שת"פ עם פרויקט עירוני 'שליחות לאומית' • במהלך חלוקה שהתבצעה על ידי מנהל הסניף, הרב שמריה אבא שאול, עלה החשש כי אחד הקשישים איבד את הכרתו בביתו, המקרה טופל על ידי כוחות החירום • מנהלי הפרויקט: ללא המתנדבים הנחושים, לא היינו משלימים את המשימה • שגרת קורונה

כהמשך לפעילות הענפה בחודש האחרון, חילקו אתמול (ב’) מתנדבים מסניף פתח תקווה בפיקודם של הרב שמריה־אבא־שאול, מנהל הסניף, וגדעון הובר, אחראי מתנדבים, אלפי מנות מזון לקשישים, מבודדים ומשפחות מעוטות יכולת מתושבי העיר.

המתנדבים פעלו בשיתוף פעולה עם פרויקט ‘שליחות לאומית’ שעל ידי עיריית פתח־תקווה, וחילקו במהלך היום 2530 חבילות מזון, זאת במקביל להמשך הפעילות השוטפת של רכישה ושינוע תרופות ומזון לקשישים ולתושבים השוהים בבידוד.

דרמה נרשמה במהלך הפעילות, לאחר שהרב שמריה, מנהל הסניף, הגיע לבית אחד הקשישים ולפתע עלה בו החשד כי הקשיש אינו חש בטוב. המתנדב הניח לחבילות המזון שבידו, הזעיק מיד את כוחות החירום תוך שהוא מכוון אותם למקום האירוע.

אבא שאול: ”אנחנו שומעים יותר ויותר על מקרים בהם קשישים תושבי העיר שוהים בבדידות נוראית ולעיתים אף מקפחים את חייהם לאחר שלא הרגישו טוב ולא היה מי שידווח על זה לכוחות החירום. דפיקה אחת בדלת ביום יכולה להציל חיים! במקרה של היום באתי בכלל בכדי לספק לקשיש אוכל ובסוף נדרשתי לטפל באופן אחר. אני רוצה להודות למתנדבים הרבים שהגיעו היום ופינו בוקר שלם לטובת ההצלחת הפרויקט”.

הפעילות במסגרת ‘שליחות לאומית’ הנה יוזמה ברוכה של ראש העיר, רמי גרינברג, ונוהלה על ידי יריב סנדלון, יו”ר אגף חירום וביטחון בעיריית פתח תקווה. סנדלון: ”הפרויקט שלקחנו על עצמו הוא ענק, ואני חייב לומר שללא ארגוני הסיוע בכלל ומתנדבי ידידים בפרט, לא היינו משלימים את המלאכה”.

יצחק יונה, דובר הארגון: ”מאז פרוץ משבר הקורונה, המוקד שלנו פועל באופן מתוגבר בכדי לתת מענה לפניות הרבות של אזרחים הנמצאים בבידוד ביתי ואשר נזקקים לשינוע מוצרי יסוד ותרופות. אזרחים שנזקקים לסיוע מוזמנים ליצור קשר עם מוקד הארגון בטלפון 053-3131310”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x