(צילום: הפקה קופצים רוקדים)

עשרות ספורטאים עיוורים רצו במרוץ הלילה התחרותי הראשון של פתח תקווה

ה"בליינד דיי"- יום ההזדהות הארצי עם עיוורים ובעלי לקויות ראייה: עשרות ספורטאים עיוורים רצו במרוץ הלילה התחרותי הראשון של פתח תקווה

העיר פתח תקוה הצטרפה רשמית לרשימת הערים הבינלאומיות המקיימות מרוצי לילה ותמשיך את המסורת גם לשנים הבאות. אלפי הרצים, שלנעליהם יחוברו צמידי לד ייחודים וזוהרים האירו את רחובות העיר והפכו את החוויה הספורטיבית למראה מרהיב. בין אלפי הרצים במקצים התחרותיים, רצו כ- 300 ספורטאים בעלי צרכים מיוחדים יחד עם מתנדבים במסגרת המיזם “רצים עם גיבורים” המשלב רצים בעלי מוגבלויות ומתנדבים ממספר עמותות, אשר התגייסו למיזם.

הזוכה במקצה 10 ק”מ בקרב הגברים- איימרו עלמיה
הזוכה במקצה 10 ק”מ בקרב הנשים- ענת שאבי

יריית הזינוק נשמעה אמש (יום ה’) על ידי ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג,  סמוך לפארק הגדול בעיר. כאשר קרוב ל- 6,000 רצים התחרו במקצים השונים במסגרת מרוץ הלילה של פתח תקוה, שנערך הערב בהשתתפות עשרת אלפים חוגגים. בכך, הצטרפה פתח תקוה לרשימת ערים בינלאומיות המקיימות מרוץ לילה תחרותי. במסגרת המרוץ התקיימו ארבעה מקצים, שלושה תחרותיים עד 10 ק”מ ואחד עממי לכל המשפחה. אירוע הספורט, המתקיים ביוזמת אגף הספורט בעיריית פתח תקוה בניהולה של הילה שבתאי, הפך הערב למסורת שתתקיים מדי שנה בתחילת הקיץ. לצד מסלולי הריצה נערך גם הפנינג ספורטיבי וחוויתי לכל המשפחה.

לצד החוויה הספורטיבית, המרוץ היה מרהיב ביופיו וצבעוני במיוחד. כל משתתפי המרוץ חיברו לנעליהם תאורות לד ייחודיות  אשר האירו את אם המושבות בשלל צבעים.

כ- 300 רצו במסגרת המיזם החברתי שנוצר במיוחד לרגל המרוץ- “רצים עם גיבורים”, אשר חיבר בין רצים עם מוגבלויות ממספר עמותות (בניהן: “איתן – כל אחד יכול”, “אחים גדולים” ועוד) לרצים מנוסים, אשר רצו בצוותים. מעל 50 רצים מקבוצות ריצה שונות לעיוורים ולקויי ראייה מרחבי הארץ, לקחו חלק במיזם ורצו קשורים יד ביד עם רצים מתנדבים. היום גם מציינים ברחבי הארץ את ה”בליינד דיי”, יום ההזדהות עם אנשים עיוורים ובעלי לקויות ראייה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x