מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עשרת הדיברות לשירות הובלה איכותי בפתח תקווה

צילום: PIXABAY

כשאתם מחפשים חברת הובלות טובה לדירה שלכם, הקפידו לפעול לפי עשרת הדיברות שיקבע את טיב השירות שתקבלו.

לשירות הובלה איכותי בפתח תקווה המקפיד על הכללים הבאים:

שירות – כשאתם פונים לכל חברת הובלת דירות תוכלו לקבוע עד כמה הם שירותיים על ידי המידע שתקבלו. אם יש לכם צורך בשירותים מיוחדים על פני הובלה, והובלת תכולה מיוחדת וצורך בציוד מיוחד, ההיענות לדישות שלכם תקבע עד כמה החברה שירותית והולכת לקראתכם.

מחיר – מחיר זול מדי אומר שיש כאן בעיה, בכל הכבוד לאנשים שמוכנים להוביל במחירים נמוכים מאוד. יש צורך גם בציוד מיוחד ותשלום למובילים, ולכן אם המחיר נמוך ודאו שלא מדובר במלכוד שיגרום לכם לעמוד בפני דרישה לתוספת מחיר ביום ההובלה עצמו לתכולה שלא נלקחה בחשבון.

ביטוח – בלי ביטוח לא מובילים שום דבר, משום שאם קורית חלילה תאונה אתם לא תקבלו את הפיצוי על מחיר של מה שנשבר. אם המחיר שקיבלתם להובלה נמוך מדי, זה יכול להיות משום שהמחיר אינו כולל גם ביטוח וזה משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם, אלא אם כן אתם מובילים מעט חפצים זולים.

ציוד ומנופים – לפעמים יש צורך בהובלה מיוחדת שמחייבת שימוש במנוף ורמפות ולכן בדקו מראש אם הדירה שלכם מחייבת זאת. אם מדובר בקומה גבוהה במיוחד או במחסור במעלית, יכול להיות שתצטרכו מנוף לשם כך.

מקצועיות – מקצועיות נמדדת לפי היחס לתכולה, ההנחיות שתקבלו והסיכומים שלכם עם המובילים, עד כמה הם מבינים במקצוע. חברת הובלות מיכאל ובוריס ממליצה לשאול שאלות מפורטות כדי להבין עד כמה החברה שהזמנתם מקצועית.

ניסיון – אם אין לחברה ניסיון רב זה יכול להשתקף במחיר, אבל אז בדקו אם הם יודעים לטפל בהובלת הדירה שלכם אם יש לכם ציוד מיוחד. לפעמים לא כדאי לקחת סיכון. שירות הובלה איכותי בפתח תקווה יציע לכם מקצועיות שמבוססת על ניסיון.

אריזה – יש חברות הובלה שמציעות גם שירותי אריזה. הם יודעים לעשות את זה מהר מאוד והרבה יותר נכון ומקצועי ממי שאורז לבד את הדירה שלו. תנו להם לארוז ולצמצם את האריזות בשיטות שהם מכירים ולארוז נכון כדי שהתכולה לא תיפגע.

אדיבות – אדיבות היא חיונית משום שהיא קובעת את חוויית ההובלה שלכם. הובלת דירה יכולה להיות נעימה ויכולה להיתקל בקשיים אם לא תקבלו יחס נאות. אם אתם נתקלים בדבר כזה זה יכול להידרדר בקלות ולקלקל לכם את כל היום.

זמינות – זמינות המובילים נקבעת על פי מספר ההובלות שקיבלו לאותו יום. אם הם קובעים ואחר כך מבטלים זה לא סימן טוב. זה אומר שקיבלו הצעה של מישהו שהיה מוכן לשלם יותר ולכם יש בעיה.

המלצות – בקשו תמיד המלצות מאנשים שאתם מכירים טוב, ואם אינכם מכירים אותם לפחות נסו לקבל כמה שיותר פרטים על ההובלה שחוו כדי להבין אם יעמדו בדרישות שלכם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x