מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

פארק אזורים –  עולם המשרדים

צילום: Offispaces

כל מי שמתעניין במשרדים להשכרה בפתח תקווה חייב להכיר את פארק אזורים. במובנים רבים, הפארק הוא גולת הכותרת של תעשיית ההייטק באזור ויעד מרכזי של השכרת משרדים בפתח תקווה. לפארק היסטוריה ארוכה ועשירה המעידה על היותו מוקד מבוקש לעסקים על ידי אנשי העסקים המובילים בישראל.

ראשיתו של הפארק היא בשנת 1997. באותה השנה חברת “אזורים” וחברת אזורי מל”ל החלו בהקמת הפארק, אשר נבנה על קרקע חקלאית שהייתה שייכת למושב כפר מל”ל והבניין הראשון בפארק אוכלס בסוף 1999. אותן השנים, הן ציון דרך משמעותי בתעשיית ההייטק הישראלית שהחלה לעשות את צעדיה המשמעותיים ולקבע את מעמדה של ישראל ככוח מוביל בתעשיית ההייטק העולמית, מה שהקנה לתעשייה המקומית את הכינוי Start-up Nation.

החל מרגע פתיחתו הפארק הפך ליעד מבוקש עבור חברות מרכזיות שרצו להקים משרדים בפתח תקווה. עדות טובה לכך היא שהשקעה בפארק נחשבה לעסק טוב במיוחד על ידי מיטב אנשי העסקים בישראל. הקבוצה האחרונה שהשקיעה בפארק שייכת למשפחת עופר, אחת המשפחות העשירות בישראל. בשנת 2010 רכשה ליאורה עופר את הפארק ושמו של הפארק שונה ל”פארק עופר”. יחד עם זאת, הפארק עדיין מוכר בציבור תחת שמו המקורי – פארק אזורים.

לא לחינם הפארק נחשב לאחד המוקדים החמים בפתח תקווה ואף באזור המרכז עבור השכרת משרדים בפתח תקווה. הפארק מציע את אחד מריכוזי משרדים להשכרה בפתח תקווה הגדולים והמשמעותיים, והוא מושך אליו חברות מרכזיות המובילות בתחומן בעולם. הפארק כולל 70,000 מ”ר של משרדים והוא כולל כ-3,000 מקומות חניה. בזכות השירותים הנוחים והמגוונים שהפארק מציע הוא הפך לביתן של חברות רבות, כגון אינטל, IBM, קודאק, מארוול,ועוד חברות רבות וידועות.

בנוסף, השכרת משרדים בפתח תקווה נוחה במיוחד בזכות הפארק, ההשקעה הרבה בו ודרכי הגישה הנוחות אליו. כך למשל, ניתן למצוא בפארק מגוון רחב של מסעדות, חדר כושר, בריכה, ספא ואפילו גן ילדים המשמש את ילדיהם של העובדים ותורם לרווחתם. ממש בקרבת הפארק נמצאת תחנת הרכבת פתח תקווה קריית אריה וכן אצטדיון המושבה.כך, מי שבוחרים בפארק על מנת לקבל משרדים בפתח תקווה זוכים גם לגישה נוחה ודרכי הגעה נוחות במיוחד אליו וממנו. השכרת משרדים בפתח תקווה, ובפארק בפרט אף עשויה להיות עוד יותר קלה בעתיד שכן, בסמוך לפארק נבנית תחנת אם המושבות של הקו האדום של הרכבת הקלה.

לסיכום, מה שזוהה כבר בסוף שנות ה-90 כיעד פוטנציאלי ומצוין עבור משרדים בפתח תקווה רק יילך וישתבח בשנים הקרובות, לאור היותו של הפארק יעד מבוקש לחברות רבות שמעוניינות בהשכרת משרדים בפתח תקווה, מה שמוביל להשקעה גוברת בפארק ובעובדים בו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x