(התמונות באדיבות: הצלם אלן מלכה מפורום סרוגים)

פורום סרוגים התגייס לקדם את הבטיחות בדרכים בעיר

חברי פורום סרוגים נפגשו אתמול בערב עם הגב' טובה עמרם, מנהלת מחלקת בטיחות בדרכים בעיריית פתח תקווה, ושמעו ממנה סקירה רחבה על תחומי פעולתה.

בפגישה, סוכם על שיתוף פעולה בין סרוגים לבין מחלקת הבטיחות העירונית: סרוגים יגיעו לשטח בזמן  קרות תאונת דרכים קשה, כשמעורבים בה נפגעים במצב קשה, אנוש או קטלני. בנוסף, הסרוגים יסייעו ללוות את משפחות הנפגעים השוהים בבתי החולים, ויסייעו להם במיוחד בשבתות ובחגים. הסרוגים ייקחו חלק גם בקידום רווחתם של פנסיונרים “מעבירי הכבישים”, אשר בזכותם ילדנו חוצים את הכביש בבטחה.

“מאחר ונציגי פורום סרוגים פזורים בכל העיר הם נחשפים למפגעים בטיחותיים, הקשורים בתאונות דרכים. לצערנו, מניין ההרוגים בתאונות דרכים בעיר עמד בשנת 2018 על 11 הרוגים, והמטרה לצמצם זאת בשנה הנוכחית. לכן סוכם, שמי שנחשף למפגע בטיחותי יפתח פנייה במוקד העירוני בטלפון 106, ולאחר מכן ידווח על כך גם לטובה עמרם ולוועדת הבטיחות של סרוגים. זאת, מעבר לפעולות החסד שפורום סרוגים יעשה כמשימות משלימות מעבר למה שהעירייה מסוגלת לתת”, אמרה עוה”ד נילי טבצ’ניק, אשר יזמה את המפגש בין מחלקת הבטיחות העירונית לפורום סרוגים.

בפגישה נכחו: טובה עמרם, יונה אמרוסי, עו”ד נילי טבצ’ניק, ערן חג’אג’, מויישי פרידמן, משה שקד, הדס קופר, עו”ד אסף רובין, גיל מזרחי, אורטל וישראל שוקרון.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x