משטרה. צילום: אילוסטרציה

פלילי: שני אירועי ירי בפ”ת – תושבת שכונת כפר גנים “חשבנו שזה פיגוע”

שני אירועי ירי התרחשו ביומיים האחרונים בלב פתח תקווה. אמש (מוצ"ש) דווח על פיצוץ סמוך לבניין ברחוב בלפור במרכז השקט. יממה קודם לכן בליל שבת סמוך לשעה 22:30 נשמעו קולות ירי ברחוב בן גוריון בשכונת כפר גנים בעיר. תושבת שכונת כפר גנים "חשבנו שמדובר בפיגוע"

תושבת שכונת כפר גנים סיפרה בשיחה עם כתב ‘פתח תקוואי’ “זה מראה נדיר אצלנו בשכונה, זו שכונה שקטה שלא רגילה למראות כאלו בשעת לילה, ליל שבת אחרי הארוחה הרחובות היו מלאים באנשים, היה מפחיד מאוד למשמע קולות הירי, חשבנו בהתחלה שמדובר בפיגוע אבל אז כשראינו שהירי מכוון כלפי דירות ולא היה ניסיון לרצוח את האנשים ברחוב, הבנו שמדובר באירוע פלילי. אין ספק שזה מכניס לכולנו חשש גדול. הילדים היו אמורים להיפגש עם חברים למחרת, החברים לא הגיעו אליהם והעדפנו שלא יצאו מהבית. אנחנו מקווים שהמשטרה תמצה את הדין עם מי שעשה את זה כדי שנוכל לחזור לשגרה שקטה ורגועה”

מהמשטרה נמסר כי היא אתרה שרידי פריט אמל”ח ותרמילי ירי סמוך לבניין בפ”ת. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

שוטרי תחנת פ”ת פתחו הערב בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ברחוב בעיר כאשר בתום סריקות אתרו השוטרים שרידי פריט אמל”ח במקום ותרמילי ירי.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x