צילום: כבאות והצלה פתח תקווה

פעוטה בת 3 נפלה מקומה חמישית ונפצעה קשה

פעוטה כבת שלוש נפצעה באורח קשה לאחר שנפלה מגובה של ארבע קומות ברחוב ההגנה בפתח תקווה צוות של מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים בילינסון בעיר
צילום: כבאות והצלה <a href=
פתח תקווה" width="550" height="340" /> צילום: כבאות והצלה פתח תקווה

תינוקת בת שלוש נפצעה אמש באורח קשה לאחר שנפלה מגובה של ארבע קומות ברחוב ההגנה במרכז העיר. צוות של מד”א העניק לה טיפול רפואי במקום ופינה אותה לבית החולים בילינסון בעיר כאשר היא סובלת מפגיעה רב-מערכתית.

על פי הדיווחים התינוקת נפלה מהקומה החמישית בבניין ונעצרה על גגון של חנות בקומה הראשונה. תושבת המקום ששמעה את הבכי שלה, הזעיקה את כוחות ההצלה ואלה חילצו אותה וצוות מד”א שהגיע לזירה העניק לה טיפול  ראשוני.

כוחות המשטרה פרצו לבית ממנו היא נפלה אך לא היה בה איש, ובדיקה העלתה כי אביה, אזרח אריתריאה, היה באותה עת בבית החולים שניידר בעיר לאחר שפינה אליו את אחיה שחש ברע. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי דודה של התינוקת עשתה את דרכה לדירה על מנת לשמור עליה, אך עד שהגיע, הפעוטה עמדה על מיטה בדירה, פתחה את החלון ונפלה ממנו.

ספיר טייטלבאום ויניב יוסף, חובש בכיר ופרמדיק שהגיעו לזירה, סיפרו “כשהגענו למקום אנשים הובילו אותנו לגג בטון פתוח בגובה של קומה ראשונה ללא גישה, שם שכבה פעוטה כבת שלוש בהכרה מלאה. טיפסנו ונכנסנו עם הציוד הרפואי דרך חלון של אחד השכנים ובהמשך בסיוע של הכיבוי הורדנו אותה ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לה טיפול רפואי. היא הייתה כאובה וסבלה מפגיעה רב-מערכתית כשמצבה מוגדר קשה ויציב”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x